Te filmy mogły się kończyć zupełnie inaczej! Zdradzamy, jakie finały chcieli pokazać nam ich twórcy

31.08.2017 16:33
Rambo i Pretty Woman

Rambo i Pretty Woman reż. Ted Kotcheff, prod. Anabasis N.V., Carolco Pictures, Elcajo Productions /reż. Garry Marshall, prod. Touchstone Pictures

Niektóre zakończenia zostały zmienione na etapie prac nad scenariuszem, inne dopiero po pierwszych pokazach. Powody były naprawdę różne, ale wszystkie przypadki łączy jedno - gdyby decyzja o zmianie finału nie została podjęta, te znane produkcje budziłyby inne emocje.
Komentarze (26)
Te filmy mogły się kończyć zupełnie inaczej! Zdradzamy, jakie finały chcieli pokazać nam ich twórcy
Zaloguj się
  • xynat

    Oceniono 55 razy 45

    W pierwszej wersji "Titanica" ten statek nie miał zatonąć tylko mocno poobijany dopłynąć do NY. Ostatecznie jednak scenarzyści zatopili statek.

  • ochujek

    Oceniono 30 razy 30

    Smoleńska nie omawiają? Prezes tyle poprawek zażądał.

  • rabingoldblatt

    Oceniono 32 razy 28

    A w pewnym polskim filmie o tym jak ma wyglądać ostatnia scena zadecydowano na posiedzeniu w KC.

    a potem dokręcili do niej film:))

  • konradmarburg

    Oceniono 23 razy 13

    Z tym Pittem to coś nie chce mi się wierzyć.
    "Siedem" jak siedem grzechów głównych. Zabójstwo psychola jest w naturalny sposób grzechem uzupełniającym katechetyczną wyliczankę - grzechem gniewu.
    Gdyby było inaczej, w scenariuszu wszystko by się posypało. Wywyższony geniusz-morderca okazałby się jednak zwykłym psycholem. Zamiast zwycięstwa, poniósłby klęskę.
    To nie jest kwestia reżyserskiej pokusy zachowania się właściwie, lecz kwestia spójności scenariusza. Jakiekolwiek inne zakończenie zaburzyłoby logiczny ciąg akcji (i pozbawiłoby sensu tytułu filmu).

  • slav_

    Oceniono 12 razy 10

    "Siedem"
    >W umowie na jego polecenie znalazł się także zapis, że grana przez niego postać zamorduje >na końcu złoczyńcę. - On musi zastrzelić mordercę, nie może zachować się 'właściwie', tylko >powinna nim kierować furia - tłumaczył swoje warunki Pitt.

    Jednak to NIE zabicie mordercy byłoby dla niego największą karą.
    Zabijaj go policjant (to oczywiście jest zgodne z psychologicznymi realami) tak na prawdę realizuje jego plan!
    Śmierć z ręki policjanta zamyka bowiem ciąg zaplanowanych perfekcyjnie zbrodni i koronuje "dzieło" mordercy zgodnie z jego oczekiwaniami.
    Te wszystkie morderstwa mają swoją logikę i ta śmierć jest konieczna by morderczy zamysł miał sens.
    Tylko NIE zabijają mordercy policjant mógłby zburzyć jego plan i pokazać czym na prawdę był - "po prostu" seryjnym mordercą z chorym umysłem.

  • kot_kotando

    Oceniono 17 razy 9

    Podobno Gibson miał pomysł, żeby w końcówce "Pasji" Jezus wyrywał się strażnikom prowadzącym go na Golgotę i wykorzystując nadprzyrodzone moce zabijał wszystkich przeciwników.

  • Jur Mi

    Oceniono 11 razy 5

    no ale zabić Rambo, to zbrodnia niesłychana !!!

  • Pawel Schab

    Oceniono 2 razy 2

    Kurde ile razy mozna ten sam artykul dawac? Napiszcie jeszcze raz jak wyglada Kevin

  • dar61

    0

    Czekam na zestawy błędów, jakie wypatrzyli widzowie w filmach. Filmach - oczywista - wyłącznie hamerykańskich.

    ***
    Jak wersje tekstu wyglądały pierwotnie, zanim w nich nie popełniono błędów ortograficznych? Oto one, a ich wymowa stawia Redakcję w innym świetle:
    '...W efekcie zmian, po pokonaniu Vadera bohaterowie wzięli...'
    >>> W efekcie zmian po pokonaniu Vadera bohaterowie wzięli... [BEZ PRZECINKA]

    '...zamiast Włoszki Adrian była nią modelka pochodzenia...'
    >>> zamiast Włoszki Adrian, była nią modelka pochodzenia... [z PRZECINKiem]

    '...Bo przecież. jutro też...'
    >>> Bo przecież jutro też... [BEZ KROPKI]

    '...Tymczasem, w pierwszej wersji ostatnia kwestia brzmiała...'
    >>> Tymczasem w pierwszej wersji ostatnia kwestia brzmiała... [BEZ PRZECINKA]

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX