ikea
-
Marketingowcy IKEI oglądali "Wednesday" Netfliksa. Teraz przypominają o swojej "rączce"
Netfliksowa produkcja "Wednesday", którą wyreżyserowali Tim Burton, James Marshall i Gandja Monteiro bije wszelkie rekordy popularności. Serial podczas swojego pierwszego pełnego tygodnia na Netfliksie był oglądany łącznie przez 411,29 mln godzin. Produkcja ma jeszcze szansę stać się najpopularniejszym anglojęzycznym serialem Netfliksa w historii. Na fali popularności tytułu, IKEA w sprytny sposób nawiązała do jednego z chrakterystycznych elementów serialu.
-
Ikea - jak to się zaczęło? [Fragment książki]
Elisabeth Asbrink zabiera nas w niesamowitą podróż przez szwedzką historię, idee, język i wartości. Znane słowa, zjawiska i zwroty - od "szwedzkiej zawiści", "bydła dyktatury", przez "IKEA" i "przeciętnego Svenssona" po "Most nad Sundem" i "OMG" - w jej opowieści są jak piksele tworzące portret Szwecji.