• Mateusz Smółka ze Spotify o Wrapped 2023: Coraz częściej szukamy muzyki na konkretną okazję [WYWIAD]

    Mateusz Smółka ze Spotify o Wrapped 2023: Coraz częściej szukamy muzyki na konkretną okazję [WYWIAD]

    - Szczególnie młodzi ludzie, którzy zawsze te trendy zaczynają, coraz mniej myślą o gatunkach, a coraz bardziej o muzyce jako odpowiedzi na to, co teraz robią i jakie mają potrzeby - wskazuje w wywiadzie dla Gazeta.pl Mateusz Smółka, szef Teamu Muzycznego Spotify Polska. W rozmowie omawiamy wyniki tegorocznego notowania Spotify Wrapped, a także najważniejsze wydarzenia w muzyce w 2023 roku. Dyskutujemy również o pozycji kobiet w polskim rapie oraz przedstawiamy najchętniej słuchane utwory w serwisie przez dorosłych użytkowników.

    Bartłomiej Marcinkowski
  • Znane są wyniki sekcji zgłok Gabriela Seweryna. Wykluczono jedną z przyczyn
  • Będą zmiany w mediach publicznych. Koniec abonamentu RTV to tylko jeden punkt z listy