![Krytykowany jest także]()
"Po zeszłorocznej katastrofie, jaką okazał się pokaz >>Grace księżnej Monaco<<, w Cannes najwyraźniej postanowiono wprowadzić kilka znaczących zmian; w otwierającym 68. edycję festiwalu >>La tete haute<< zamiast jedwabnych apaszek Hermèsa mamy społeczny realizm. Niestety, Emmanuelle Bercot daleko do Kena Loacha, choć stara się nadrobić ten fakt pozytywnym nastawieniem" - pisze Marta Bałaga na Stopklatka.pl.
Na zdjęciu twórcy "La tete haute".
"La tete haute" [recenzja] >>" title="Krytykowany jest także "La tete haute" Emmanuelle Bercot, otwarający festiwal. Film opowiada historię młodego chłopaka, który próbuje odmienić swoje życie po wyjściu z więzienia. Nie jest to łatwe w otoczeniu, w którym się znajduje.
"Po zeszłorocznej katastrofie, jaką okazał się pokaz >>Grace księżnej Monaco<<, w Cannes najwyraźniej postanowiono wprowadzić kilka znaczących zmian; w otwierającym 68. edycję festiwalu >>La tete haute<< zamiast jedwabnych apaszek Hermèsa mamy społeczny realizm. Niestety, Emmanuelle Bercot daleko do Kena Loacha, choć stara się nadrobić ten fakt pozytywnym nastawieniem" - pisze Marta Bałaga na Stopklatka.pl.
Na zdjęciu twórcy "La tete haute".
"La tete haute" [recenzja] >>" width="2000" height="1349" />
Krytykowany jest także "La tete haute" Emmanuelle Bercot, otwarający festiwal. Film opowiada historię młodego chłopaka, który próbuje odmienić swoje życie po wyjściu z więzienia. Nie jest to łatwe w otoczeniu, w którym się znajduje.
"Po zeszłorocznej katastrofie, jaką okazał się pokaz >>Grace księżnej Monaco<<, w Cannes najwyraźniej postanowiono wprowadzić kilka znaczących zmian; w otwierającym 68. edycję festiwalu >>La tete haute<< zamiast jedwabnych apaszek Hermèsa mamy społeczny realizm. Niestety, Emmanuelle Bercot daleko do Kena Loacha, choć stara się nadrobić ten fakt pozytywnym nastawieniem" - pisze Marta Bałaga na Stopklatka.pl.
Na zdjęciu twórcy "La tete haute".
"La tete haute" [recenzja] >> Fot. REGIS DUVIGNAU / REUTERS