To będzie starcie heroin! Krystyna Janda i Katarzyna Figura w 'Paniach Dulskich'. 'Ten film należy do kobiet' [ZDJĘCIA]

Scenariusz pisany pod Jandę

Nowy film Filipa Bajona jest luźno oparty na komedii 'Moralność Pani Dulskiej' Gabrieli Zapolskiej, poruszając się między trzema planami czasowymi: początkiem XX wieku, rokiem 1954 a współczesnością. W filmie zobaczymy trzy przedstawicielki rodu Dulskich. - Najstarszą Dulską (...) gra Krystyna Janda - to pod nią pisałem ten scenariusz - mówi Bajon. W roli jej córki zobaczymy Katarzynę Figurę, a w postać wnuczki wcieli się Maja Ostaszewska. W filmie wystąpią także Mateusz Kościukiewicz, Sonia Bohosiewicz, Katarzyna Herman i Olgierd Łukaszewicz.

'Panie Dulskie' w kinach już 2 października, a już teraz przedstawiamy zdjęcia z filmu Bajona

Film znalazł się w Konkursie Głównym 40. Festiwalu Filmowego w Gdyni 2015 i powalczy o Złote Lwy.
<b>Scenariusz pisany pod Jandę</b><br><br>
Nowy film Filipa Bajona jest luźno oparty na komedii 'Moralność Pani Dulskiej' Gabrieli Zapolskiej, poruszając się między trzema planami czasowymi: początkiem XX wieku, rokiem 1954 a współczesnością. W filmie zobaczymy trzy przedstawicielki rodu Dulskich. - Najstarszą Dulską (...) gra Krystyna Janda - to pod nią pisałem ten scenariusz - mówi Bajon. W roli jej córki zobaczymy Katarzynę Figurę, a w postać wnuczki wcieli się Maja Ostaszewska. W filmie wystąpią także Mateusz Kościukiewicz, Sonia Bohosiewicz, Katarzyna Herman i Olgierd Łukaszewicz.<br><br>
'Panie Dulskie' w kinach już 2 października, a już teraz przedstawiamy zdjęcia z filmu Bajona.<br><br>
Film znalazł się w Konkursie Głównym 40. Festiwalu Filmowego w Gdyni i powalczy o Złote Lwy. Scenariusz pisany pod Jandę

Nowy film Filipa Bajona jest luźno oparty na komedii 'Moralność Pani Dulskiej' Gabrieli Zapolskiej, poruszając się między trzema planami czasowymi: początkiem XX wieku, rokiem 1954 a współczesnością. W filmie zobaczymy trzy przedstawicielki rodu Dulskich. - Najstarszą Dulską (...) gra Krystyna Janda - to pod nią pisałem ten scenariusz - mówi Bajon. W roli jej córki zobaczymy Katarzynę Figurę, a w postać wnuczki wcieli się Maja Ostaszewska. W filmie wystąpią także Mateusz Kościukiewicz, Sonia Bohosiewicz, Katarzyna Herman i Olgierd Łukaszewicz.

'Panie Dulskie' w kinach już 2 października, a już teraz przedstawiamy zdjęcia z filmu Bajona.

Film znalazł się w Konkursie Głównym 40. Festiwalu Filmowego w Gdyni i powalczy o Złote Lwy. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Jak do pierwowzoru literackiego podszedł reżyser 'Ślubów panieńskich' i 'Przedwiośnia'?</b><br><br>
- Mój poprzedni film  - 'Śluby panieńskie' - pomimo obecności w nim telefonów komórkowych, był jednak dość wiernym odtworzeniem klasycznego utworu Aleksandra Fredry. Natomiast w przypadku 'Pań Dulskich' mamy do czynienia ze swobodnym uzupełnieniem komediodramatu Gabrieli Zapolskiej, twórczą interpretacją historii, która w oryginale kończy się w 1912 roku - mówi Bajon.<br><br>
- U mnie trwa ona dłużej, przyglądamy się Dulskim w kolejnych pokoleniach, dowiadujemy się, co dalej mogło zdarzyć się z tą rodziną, na jakie wartości mogłaby postawić. Trzymając się realiów początku XX wieku, postanowiłem zmienić intrygę, która ciągnie się przez kolejnych sto lat, funkcjonując jako pewien mit rodzinny, rodzinna tajemnica - dodaje. Jak do pierwowzoru literackiego podszedł reżyser 'Ślubów panieńskich' i 'Przedwiośnia'?

- Mój poprzedni film - 'Śluby panieńskie' - pomimo obecności w nim telefonów komórkowych, był jednak dość wiernym odtworzeniem klasycznego utworu Aleksandra Fredry. Natomiast w przypadku 'Pań Dulskich' mamy do czynienia ze swobodnym uzupełnieniem komediodramatu Gabrieli Zapolskiej, twórczą interpretacją historii, która w oryginale kończy się w 1912 roku - mówi Bajon.

- U mnie trwa ona dłużej, przyglądamy się Dulskim w kolejnych pokoleniach, dowiadujemy się, co dalej mogło zdarzyć się z tą rodziną, na jakie wartości mogłaby postawić. Trzymając się realiów początku XX wieku, postanowiłem zmienić intrygę, która ciągnie się przez kolejnych sto lat, funkcjonując jako pewien mit rodzinny, rodzinna tajemnica - dodaje. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Rodzina Dulskich ma wiele na sumieniu </b><br><br>
Jaką historię przedstawia Bajon? Do Melanii (Maja Ostaszewska), wnuczki pani Dulskiej (Krystyna Janda), przyjeżdża Rainer Dulsky (Władysław Kowalski), profesor psychiatrii ze Szwajcarii. Czuje że ma coś wspólnego z kamienicą, w której mieszkają Dulscy. Zaintrygowana historią rodu Melania, reżyserka filmowa, przyłącza się do jego poszukiwań. Kolejne odkrycia przeniosą ich w przeszłość pełną tajemnic. Okazuje się, że rodzina Dulskich ma wiele na sumieniu. Rodzina Dulskich ma wiele na sumieniu

Jaką historię przedstawia Bajon? Do Melanii (Maja Ostaszewska), wnuczki pani Dulskiej (Krystyna Janda), przyjeżdża Rainer Dulsky (Władysław Kowalski), profesor psychiatrii ze Szwajcarii. Czuje że ma coś wspólnego z kamienicą, w której mieszkają Dulscy. Zaintrygowana historią rodu Melania, reżyserka filmowa, przyłącza się do jego poszukiwań. Kolejne odkrycia przeniosą ich w przeszłość pełną tajemnic. Okazuje się, że rodzina Dulskich ma wiele na sumieniu. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Film w filmie</b><br><br>
Melania postanawia zrobić film o kamienicy Dulskich. A powodem takiej decyzji są wspomnienia z dzieciństwa, które nie dają jej spokoju. Jako dziecko, w 1954 roku, była świadkiem oskarżeń kierowanych przez jej matkę (Katarzyna Figura) pod adresem babki, pani Dulskiej (Krystyna Janda), o to, 'że przez nią zginęła służąca Hanka i że stara Dulska ma krew na rękach'. Melania jest przekonana, że oskarżenia matki są zasadne. Tak nakręcenie filmu ma pomóc Melanii uporać się ze wspomnieniami. Film w filmie

Melania postanawia zrobić film o kamienicy Dulskich. A powodem takiej decyzji są wspomnienia z dzieciństwa, które nie dają jej spokoju. Jako dziecko, w 1954 roku, była świadkiem oskarżeń kierowanych przez jej matkę (Katarzyna Figura) pod adresem babki, pani Dulskiej (Krystyna Janda), o to, 'że przez nią zginęła służąca Hanka i że stara Dulska ma krew na rękach'. Melania jest przekonana, że oskarżenia matki są zasadne. Tak nakręcenie filmu ma pomóc Melanii uporać się ze wspomnieniami. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Filmowe wydarzenia sięgają 1914</b><br><br>
Historia przedstawiana w filmie zaczyna się w 1914. Wtedy to małoletnia córka pani Dulskiej, w którą wcieliła się Figura, przyglądała się romansowi swojego brata Zbyszka (Sebastian Fabijański) i służącej Hanki (Diana Zamojska).<br><br>
Według Pani Dulska romans ze służącą miał powstrzymać Zbyszka przed 'szlajaniem się po mieście'. Dlatego aby zachęcić służącą do romansu podwyższyła jej pensję.<br><br> Filmowe wydarzenia sięgają 1914

Historia przedstawiana w filmie zaczyna się w 1914. Wtedy to małoletnia córka pani Dulskiej, w którą wcieliła się Figura, przyglądała się romansowi swojego brata Zbyszka (Sebastian Fabijański) i służącej Hanki (Diana Zamojska).

Według Pani Dulska romans ze służącą miał powstrzymać Zbyszka przed 'szlajaniem się po mieście'. Dlatego aby zachęcić służącą do romansu podwyższyła jej pensję.

Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Tragiczna historia</b><br><br>
W wyniku romansu Hanka zaszła w ciążę. A pani Dulska wypowiedziała jej służbę i pozbawiła środków do życia.<br><br>
I te wydarzenia przywołuje z pamięci dorosła już córka Dulskiej, oskarżając matkę o śmierć służącej.<br><br>
Właśnie o tych wydarzeniach najmłodsza z Dulskich, wnuczka Melania (Maja Ostaszewska), chce zrobić film. Melania zupełnie inaczej niż matka i babka uważa, że tajemnice rodzinne powinny zostać ujawnione. Tragiczna historia

W wyniku romansu Hanka zaszła w ciążę. A pani Dulska wypowiedziała jej służbę i pozbawiła środków do życia.

I te wydarzenia przywołuje z pamięci dorosła już córka Dulskiej, oskarżając matkę o śmierć służącej.

Właśnie o tych wydarzeniach najmłodsza z Dulskich, wnuczka Melania (Maja Ostaszewska), chce zrobić film. Melania zupełnie inaczej niż matka i babka uważa, że tajemnice rodzinne powinny zostać ujawnione. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>'Ten film należy do kobiet'</b><br><br>
- Najstarszą Dulską, tę najbardziej rządzącą, choć - nie ma co ukrywać - ten film należy do kobiet, one wszystkie tutaj rządzą bardzo silną ręką, gra Krystyna Janda - to pod nią pisałem ten scenariusz - mówi reżyser.<br><br>
I bez wątpliwości na kształt filmu będą miały właśnie największy wpływ kreacje dobrze znanych i docenionych aktorek - Jandy, Figury i Ostaszewskiej. Przypominamy największe z ich dokonań aktorskich. 'Ten film należy do kobiet'

- Najstarszą Dulską, tę najbardziej rządzącą, choć - nie ma co ukrywać - ten film należy do kobiet, one wszystkie tutaj rządzą bardzo silną ręką, gra Krystyna Janda - to pod nią pisałem ten scenariusz - mówi reżyser.

I bez wątpliwości na kształt filmu będą miały właśnie największy wpływ kreacje dobrze znanych i docenionych aktorek - Jandy, Figury i Ostaszewskiej. Przypominamy największe z ich dokonań aktorskich. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Krystyna Janda (Pani Dulska 1)</b><br><br>
Na ekranie filmowym zadebiutowała jako Agnieszka w słynnym 'Człowieku z marmuru' Andrzeja Wajdy; zagrała w innych jego filmach ('Bez znieczulenia', 'Człowiek z żelaza' i 'Dyrygent', 'Tatarak').<br><br>
Jednym z jej wielkich sukcesów Jandy była rola Antoniny Dziwisz w filmie Ryszarda Bugajskiego 'Przesłuchanie', za którą artystka otrzymała jedną z najbardziej prestiżowych nagród - Złotą Palmę na Festiwalu Filmowym w Cannes za najlepszą rolę kobiecą (1990). Krystyna Janda (Pani Dulska 1)

Na ekranie filmowym zadebiutowała jako Agnieszka w słynnym 'Człowieku z marmuru' Andrzeja Wajdy; zagrała w innych jego filmach ('Bez znieczulenia', 'Człowiek z żelaza' i 'Dyrygent', 'Tatarak').

Jednym z jej wielkich sukcesów Jandy była rola Antoniny Dziwisz w filmie Ryszarda Bugajskiego 'Przesłuchanie', za którą artystka otrzymała jedną z najbardziej prestiżowych nagród - Złotą Palmę na Festiwalu Filmowym w Cannes za najlepszą rolę kobiecą (1990). Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Krystyna Janda (Pani Dulska 1)</b><br><br>
W 1995 roku stanęła po raz pierwszy po drugiej strony kamery, reżyserując 'Pestkę' według powieści Anki Kowalskiej (1995). I zagrała w tym filmie również główną rolę. Stworzyła także wiele niezapomnianych kreacji teatralnych w ponad 50 spektaklach Teatru Telewizji.<br><br>
'Panie Dulskie' nie jest pierwszym filmem Bajona, w którym wystąpiła. Grała u tego reżysera także w 'Przedwiośniu'.<br><br>
Jest laureatką wielu nagród i wyróżnień. Otrzymała m.in.: Złote Lwy Gdańskie za najlepszą rolę kobiecą w 'Przesłuchaniu' (1990), Srebrną Muszlę w San Sebastian za rolę w 'Zwolnionych z życia' (1992), Nagrodę Indywidualną za debiut reżyserski - 'Pestkę' na Festiwalu Filmowym w Gdyni (1995). W plebiscycie czytelników pisma 'Polityka' została wybrana aktorką stulecia. Wielokrotnie zdobyła statuetkę Złotej Kaczki, a także Super Złotej Kaczki dla najlepszej aktorki w historii polskiego kina.<br><br>
Uhonorowana została Złotym Krzyżem Zasługi (1989), Medalem im. Vittorio de Sici (1990) oraz francuskim Orderem Sztuk Pięknych i Nauk Humanistycznych (1991). Krystyna Janda (Pani Dulska 1)

W 1995 roku stanęła po raz pierwszy po drugiej strony kamery, reżyserując 'Pestkę' według powieści Anki Kowalskiej (1995). I zagrała w tym filmie również główną rolę. Stworzyła także wiele niezapomnianych kreacji teatralnych w ponad 50 spektaklach Teatru Telewizji.

'Panie Dulskie' nie jest pierwszym filmem Bajona, w którym wystąpiła. Grała u tego reżysera także w 'Przedwiośniu'.

Jest laureatką wielu nagród i wyróżnień. Otrzymała m.in.: Złote Lwy Gdańskie za najlepszą rolę kobiecą w 'Przesłuchaniu' (1990), Srebrną Muszlę w San Sebastian za rolę w 'Zwolnionych z życia' (1992), Nagrodę Indywidualną za debiut reżyserski - 'Pestkę' na Festiwalu Filmowym w Gdyni (1995). W plebiscycie czytelników pisma 'Polityka' została wybrana aktorką stulecia. Wielokrotnie zdobyła statuetkę Złotej Kaczki, a także Super Złotej Kaczki dla najlepszej aktorki w historii polskiego kina.

Uhonorowana została Złotym Krzyżem Zasługi (1989), Medalem im. Vittorio de Sici (1990) oraz francuskim Orderem Sztuk Pięknych i Nauk Humanistycznych (1991). Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Katarzyna Figura (Pani Dulska 2)</b><br><br>
Karierę aktorską rozpoczęła jeszcze podczas nauki w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Warszawie. Wtedy występowała już w takich filmach jak 'Pociąg do Hollywood' i 'Kingsajz', które przyniosły jej ogromną popularność.<br><br>
W 1988 roku otrzymała Złotą Kaczkę, nagrodę tygodnika 'Film'. Katarzyna Figura (Pani Dulska 2)

Karierę aktorską rozpoczęła jeszcze podczas nauki w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Warszawie. Wtedy występowała już w takich filmach jak 'Pociąg do Hollywood' i 'Kingsajz', które przyniosły jej ogromną popularność.

W 1988 roku otrzymała Złotą Kaczkę, nagrodę tygodnika 'Film'. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Katarzyna Figura (Pani Dulska 2)</b><br><br>
Występowała w Hollywood jako jedna z niewielu polskich aktorek. W 1992 roku reżyser Robert Altman zaproponował jej główną rolę w swoim filmie 'Gracz'. W 1994 roku wystąpiła w kolejnym filmie Altmana, 'Pret-a-Porter'.<br><br>
Od jakiegoś czasu chętnie gra w polskich produkcjach. W 1998 roku ponownie otrzymała Złotą Kaczkę. Za rolę Haliny Iwanek w filmie 'Żurek' Ryszarda Brylskiego aktorka otrzymała wiele nagród, w tym Polską Nagrodę Filmową 'Orzeł' (2004). Figura jest też dwukrotną laureatką Nagrody za pierwszoplanową rolę kobiecą Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni: za rolę w filmie 'Ajlawju' (1999) oraz za rolę w filmie 'Ubu król' (2003). Katarzyna Figura (Pani Dulska 2)

Występowała w Hollywood jako jedna z niewielu polskich aktorek. W 1992 roku reżyser Robert Altman zaproponował jej główną rolę w swoim filmie 'Gracz'. W 1994 roku wystąpiła w kolejnym filmie Altmana, 'Pret-a-Porter'.

Od jakiegoś czasu chętnie gra w polskich produkcjach. W 1998 roku ponownie otrzymała Złotą Kaczkę. Za rolę Haliny Iwanek w filmie 'Żurek' Ryszarda Brylskiego aktorka otrzymała wiele nagród, w tym Polską Nagrodę Filmową 'Orzeł' (2004). Figura jest też dwukrotną laureatką Nagrody za pierwszoplanową rolę kobiecą Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni: za rolę w filmie 'Ajlawju' (1999) oraz za rolę w filmie 'Ubu król' (2003). Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Maja Ostaszewska (Dulska 3 - Melania)</b><br><br>
W 1996 roku ukończyła krakowską PWST. Była w zespołach Teatru Dramatycznego, TR Warszawa (wcześniej Teatr Rozmaitości), Teatru Narodowego. Od 2008 roku jest w zespole Nowego Teatru Krzysztofa Warlikowskiego.<br><br>
Jest laureatka Nagrody im. Aleksandra Zelwerowicza przyznawanej przez redakcję miesięcznika 'Teatr' za sezon 2006/2007, za rolę Harper Pitt w przedstawieniu 'Anioły w Ameryce' Tony'ego Kushnera w TR Warszawa w reżyserii Krzysztofa Warlikowskiego. Maja Ostaszewska (Dulska 3 - Melania)

W 1996 roku ukończyła krakowską PWST. Była w zespołach Teatru Dramatycznego, TR Warszawa (wcześniej Teatr Rozmaitości), Teatru Narodowego. Od 2008 roku jest w zespole Nowego Teatru Krzysztofa Warlikowskiego.

Jest laureatka Nagrody im. Aleksandra Zelwerowicza przyznawanej przez redakcję miesięcznika 'Teatr' za sezon 2006/2007, za rolę Harper Pitt w przedstawieniu 'Anioły w Ameryce' Tony'ego Kushnera w TR Warszawa w reżyserii Krzysztofa Warlikowskiego. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Maja Ostaszewska (Dulska 3 - Melania)</b><br><br>
W tym roku otrzymała Orła Polską Nagrodę Filmową za główną rolę kobiecą w filmie 'Jack Strong'. Jest także laureatką Złotych Lwów za pierwszoplanowe role w filmach 'Prymas - Trzy lata z tysiąca' (2000), 'Patrzę na ciebie, Marysiu' (1999), 'Przystań' (1997).<br><br>
W tym roku mogliśmy ją zobaczyć w odważnej roli w filmie 'Body/Ciało' Małgorzaty Szumowskiej, który został nagrodzony Srebrnym Niedźwiedziem na Festiwalu Filmowym w Berlinie. Maja Ostaszewska (Dulska 3 - Melania)

W tym roku otrzymała Orła Polską Nagrodę Filmową za główną rolę kobiecą w filmie 'Jack Strong'. Jest także laureatką Złotych Lwów za pierwszoplanowe role w filmach 'Prymas - Trzy lata z tysiąca' (2000), 'Patrzę na ciebie, Marysiu' (1999), 'Przystań' (1997).

W tym roku mogliśmy ją zobaczyć w odważnej roli w filmie 'Body/Ciało' Małgorzaty Szumowskiej, który został nagrodzony Srebrnym Niedźwiedziem na Festiwalu Filmowym w Berlinie. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>'Moralność Pani Dulskiej' przetłumaczono na 19 języków</b><br><br>
Dramat 'Moralność Pani Dulskiej', na której jest luźno oparty najnowszy film Bajona, inspiruje adaptatorów na całym świecie. A popularny jest także sam tekst sztuki Zapolskiej, młodopolskiej pisarki, który przetłumaczono na 19 języków, w tym na chiński. <br><br>
Sztuką Zapolskiej interesowali się też filmowcy. W 1930 roku na jej podstawie powstał pierwszy, dźwiękowy film w reżyserii Bolesława Newolina. Wątki z 'Moralności pani Dulskiej' wykorzystano też w serialu 'Z biegiem lat, z biegiem dni.' Andrzeja Wajdy.<br><br> 'Moralność Pani Dulskiej' przetłumaczono na 19 języków

Dramat 'Moralność Pani Dulskiej', na której jest luźno oparty najnowszy film Bajona, inspiruje adaptatorów na całym świecie. A popularny jest także sam tekst sztuki Zapolskiej, młodopolskiej pisarki, który przetłumaczono na 19 języków, w tym na chiński.

Sztuką Zapolskiej interesowali się też filmowcy. W 1930 roku na jej podstawie powstał pierwszy, dźwiękowy film w reżyserii Bolesława Newolina. Wątki z 'Moralności pani Dulskiej' wykorzystano też w serialu 'Z biegiem lat, z biegiem dni.' Andrzeja Wajdy.

Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Zapolska o pani Dulskiej</b><br><br>
- Chciałam dać w tej tragifarsie kołtuńskiej obraz podłości burżuazyjnej. Gdy ta dziewczyna na końcu woła: 'Mnie się zdaje, że tu kogoś zabili ' - to jest właśnie to. Zamordowano tu duszę ludzką - tak komentowała główną ideę utworu Zapolska. Zapolska o pani Dulskiej

- Chciałam dać w tej tragifarsie kołtuńskiej obraz podłości burżuazyjnej. Gdy ta dziewczyna na końcu woła: 'Mnie się zdaje, że tu kogoś zabili ' - to jest właśnie to. Zamordowano tu duszę ludzką - tak komentowała główną ideę utworu Zapolska. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
Kadr z filmu 'Panie Dulskie' Kadr z filmu 'Panie Dulskie' Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
<b>Premiera w październiku</b><br><br>
'Panie Dulskie' został wyprodukowane przez Wytwórnię Filmów Dokumentalnych i Fabularnych, która ma na swoim koncie takie filmy jak: 'Generał Nil', 'Galerianki', 'Facet (nie)potrzebny od zaraz' czy 'Róża' Wojtka Smarzowskiego. 'Panie Dulskie' zrealizowane są przy udziale finansowym Miasta Lublin, gdzie rozgrywa się akcja filmu. 'Panie Dulskie' są współfinansowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.<br><br>
'Panie Dulskie' w kinach już 2 października. Premiera w październiku

'Panie Dulskie' został wyprodukowane przez Wytwórnię Filmów Dokumentalnych i Fabularnych, która ma na swoim koncie takie filmy jak: 'Generał Nil', 'Galerianki', 'Facet (nie)potrzebny od zaraz' czy 'Róża' Wojtka Smarzowskiego. 'Panie Dulskie' zrealizowane są przy udziale finansowym Miasta Lublin, gdzie rozgrywa się akcja filmu. 'Panie Dulskie' są współfinansowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

'Panie Dulskie' w kinach już 2 października. Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon 'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon 'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon 'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon 'Panie Dulskie', reż. Filip Bajon Fot. Marcin Makowski WFDiF/mat. prasowe
Więcej o:
Komentarze (1)
To będzie starcie heroin! Krystyna Janda i Katarzyna Figura w 'Paniach Dulskich'. 'Ten film należy do kobiet' [ZDJĘCIA]
Zaloguj się
  • proszka

    Oceniono 2 razy 0

    Już z samej tylko obsady spodziewam się prawdziwej uczty dla kinomanów, po prostu świetna obsada, pomył na film ciekawy. A już myślałam, że współczesnego kina polskiego nie stać na fimy pokazujące trochę inną twarz polskiego społeczeństwa.
    Ale mam takie marzenie, Pani Jando, czy zagrałaby Pani roli dziennikarki prawicowej gazety, krążącej po kuluarach sejmowej polityki w czasach rządzenia i walki o władzę przez PIS-u,LPR, Samoobrony jako taką kontynuację człowieka z marmuru, np. człowiek z czekolady?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX