Kiedy Brad Pitt i Donald Sutherland lądują na księżycu w "Ad Astra", widać logo polskiej firmy

Właściciele firmy Cinkciarz.pl zainwestowali w filmową reklamę. Logo popularnego e-kantoru pojawiło się w kadrze najnowszej produkcji z udziałem Brada Pitta. Okazuje się, że w "Ad Astra" Cinkciarz działa też na Księżycu.

Brad Pitt w "Ad Astra" gra astronautę, który wyrusza poza granice Układu Słonecznego, aby odnaleźć swego zaginionego ojca i uratować Ziemię. Film porównywany przez reżysera Jamesa Graya ("Imigrantka", "Królowie nocy") do "Jądra ciemności" Josepha Conrada, ma podobno spore szanse w wyścigu po Oscary 2020. Obok Brada Pitta w filmie występują m.in.: Tommy Lee Jones, Ruth Negga, Liv Tyler i Donald Sutherland. 

Logo Cinkciarz.pl pojawiło się w "Ad Astra" z Bradem Pittem

W trakcie seansu "Ad Astra" polskich widzów czeka miła niespodzianka. W jednej ze scen widać bowiem logo e-kantoru Cinkciarz.pl. Pojawia się ono, kiedy główny bohater razem ze starym przyjacielem ojca lądują na Księżycu i przemierzają wspólnie pasaż handlowy na kosmicznym lotnisku. Logo Cinkciarza widać nad głową Donalda Sutherlanda:

Materiały promocyjneMateriały promocyjne fot. 'Ad Astra', reż. James Gray, prod. ImperialCinePix (2019)

Dodajmy, że to nie jest pierwszy hollywoodzki film, w którym Cinkciarz się pojawił. Uważni widzowie mogli też zobaczyć znajomy symbol w hicie "John Wick 3" z Keanu Reevesem i Halle Berry w rolach głównych - film bił w tym roku rekordy box-office na całym świecie.

Cinkciarz.pl za granicą działa pod nazwą Conotoxia, a na amerykańskim rynku zaczął promocję od podpisania umowy sponsorskiej z drużyną koszykówki Chicago Bulls w 2015 roku. Polska firma zrobiła coś takiego jako pierwsza europejska spółka. Umowa Cinkciarz.pl i amerykańskich Byków była także pierwszym globalnym kontraktem obu firm.

Dzięki porozumieniu polski kantor otrzymał wtedy prawo do pojawiania się na elektronicznych bandach przy parkiecie, ekranach na koszu czy reklamy wideo przed meczami i w aplikacji mobilnej. W tym roku przyszła pora na reklamy w głośnych hollywoodzkich produkcjach.

Więcej o:
Komentarze (34)
Kiedy Brad Pitt i Donald Sutherland lądują na księżycu w "Ad Astra", widać logo polskiej firmy
Zaloguj się
  • t.t

    Oceniono 28 razy 20

    Nazwa firmy sprawia, że żadna reklama nie zachęci mnie do korzystania z jej usług.

  • wikal

    Oceniono 14 razy 10

    Dlaczego ma to być miła niespodzianka?

  • kralik111

    Oceniono 20 razy 10

    Serio? Cos tak idiotycznie glupiego w dziale "kultura"?

    Kogo wy tam zatrudniacie do pisania artykulow, dzieci z uposledzeniem umyslowym?

  • szwampuch58

    Oceniono 14 razy 8

    trzeba miec kuku na muniu zeby o tym pisac w w gazecie,skd u was takie kompleksy?

  • jo81

    Oceniono 7 razy 5

    Myslalem że pzu albo orlen

  • cmok_wawelski

    Oceniono 4 razy 4

    Film niestety jest słaby. Logo polskiej firmy nie pomoże. Strzał w płot.
    Fajne CGA ale fabuła żenująco do bani. I bardzo wiele węży naukowych. Pojawi się i zniknie.
    Nie ma w sobie zasadniczo żadnego przesłania. Z kina wychodzi się z niedosytem. A szkoda, bo jest bardzo, bardzo wiele powieści Sci-Fi , które takowe przesłanie mają. 100 mln USD poszło moim zdaniem w kosmos.

    P.S. Scena z małpami - ludojadami - bez sensu. Horror na siłę.
    Za to pościg na Księżycu - fajny.

  • profesorschetyna

    Oceniono 8 razy 4

    Myślałem, że chodzi o Polmos.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX