Brad Pitt w "Ad Astra" gra astronautę, który wyrusza poza granice Układu Słonecznego, aby odnaleźć swego zaginionego ojca i uratować Ziemię. Film porównywany przez reżysera Jamesa Graya ("Imigrantka", "Królowie nocy") do "Jądra ciemności" Josepha Conrada, ma podobno spore szanse w wyścigu po Oscary 2020. Obok Brada Pitta w filmie występują m.in.: Tommy Lee Jones, Ruth Negga, Liv Tyler i Donald Sutherland.
W trakcie seansu "Ad Astra" polskich widzów czeka miła niespodzianka. W jednej ze scen widać bowiem logo e-kantoru Cinkciarz.pl. Pojawia się ono, kiedy główny bohater razem ze starym przyjacielem ojca lądują na Księżycu i przemierzają wspólnie pasaż handlowy na kosmicznym lotnisku. Logo Cinkciarza widać nad głową Donalda Sutherlanda:
Materiały promocyjne fot. 'Ad Astra', reż. James Gray, prod. ImperialCinePix (2019)
Dodajmy, że to nie jest pierwszy hollywoodzki film, w którym Cinkciarz się pojawił. Uważni widzowie mogli też zobaczyć znajomy symbol w hicie "John Wick 3" z Keanu Reevesem i Halle Berry w rolach głównych - film bił w tym roku rekordy box-office na całym świecie.
Cinkciarz.pl za granicą działa pod nazwą Conotoxia, a na amerykańskim rynku zaczął promocję od podpisania umowy sponsorskiej z drużyną koszykówki Chicago Bulls w 2015 roku. Polska firma zrobiła coś takiego jako pierwsza europejska spółka. Umowa Cinkciarz.pl i amerykańskich Byków była także pierwszym globalnym kontraktem obu firm.
Dzięki porozumieniu polski kantor otrzymał wtedy prawo do pojawiania się na elektronicznych bandach przy parkiecie, ekranach na koszu czy reklamy wideo przed meczami i w aplikacji mobilnej. W tym roku przyszła pora na reklamy w głośnych hollywoodzkich produkcjach.