Przepiękna animacja Disneya na święta. Zobacz wzruszającą historię babci i jej wnuczki [WIDEO]

Trzyminutowa animacja opowiadająca historię babci i jej wnuczki oraz rodzinnych tradycji łączących je na przestrzeni lat to spot świąteczny Disneya, który dzisiaj oficjalnie zadebiutował.

Inspiracją dla fabuły były motywy tradycji, więzi rodzinnych i nostalgii. W filmie występują dwie nowe postacie: babcia Lola i jej wnuczka, a oprócz nich znana wszystkim Myszka Miki w roli ukochanej zabawki, którą Lola dostała jako dziecko od swojego ojca w 1940 roku. W miarę upływu czasu Miki staje się symbolem dzieciństwa Loli oraz więzi z wnuczką, co ostatecznie prowadzi do punktu kulminacyjnego w postaci bożonarodzeniowej niespodzianki.

Świąteczna animacja Disneya - zobacz trzyminutowy film

Opowieści towarzyszy głos zaledwie 19-letniej brytyjskiej artystki Griff, nominowanej do nagrody im. Ivora Novello w kategorii "Wschodząca gwiazda". Specjalnie do animacji powstał zaśpiewany przez nią utwór "Love Is A Compass" autorstwa duetu kompozytorsko-producenckiego PARKWILD.

 

Twórcy podkreślają, że zależało im, by przekaz krótkometrażowej animacji był uniwersalny. - Podeszliśmy do tego w podobny sposób jak do innych krótkich metraży Disneya - mówi Angela Affinita, dyrektor ds. marketingu marki i ds. kreatywnych we współpracy z Flux Animation Studios. - Mieliśmy tylko trzy minuty, by opowiedzieć całą historię i osadzić w niej postacie - dodała. Co ciekawe, starali się także korzystać ze swoich wspomnień i doświadczeń - zanim powstał salon domu, w którym mieszkają babcia Lola z wnuczką, twórcy dzielili się spostrzeżeniami na temat wyglądu tego pomieszczenia u swoich babć.

Zobacz wideo "KRÓL" nie ma na razie słabych punktów, a obsada jest wyśmienita. My zdradzamy tajemnicę drugiego odcinka

Spot, nad którym prace trwały niemal rok (zaczęły się w grudniu zeszłego roku, a realizacja filmiku w kwietniu) będzie można śledzić w telewizji, kanałach cyfrowych oraz kanałach własnych Disneya w 26 krajach regionu EMEA, Australii, Nowej Zelandii, Ameryce Północnej i niektórych rejonach Azji, w tym także w Polsce. Uważni widzowie będą mogli poszukać niespodzianek - easter eggów związanych z produkcjami studia.

Więcej o: