"Godzilla vs. Kong" to czwarty film zrealizowany przez Legendary Pictures o Godzilli i drugi, w którym jej przeciwnikiem jest King Kong. Film opowiada o King Kongu i jego sojusznikach, którzy wyruszają w wyprawę, której celem jest odnalezienie swojego domu. Na drodze staje im jednak Godzilla.
Branżowy portal deadline.com poinformował, że to właśnie "Godzilla vs. Kong" jest najlepiej zarabiającym filmem podczas pandemii koronawirusa. W dwa tygodnie zarobił on prawie 70 mln dol. w samych tylko Stanach Zjednoczonych - na dobre wyniki produkcji przełożyło się m.in. otwarcie kin w Nowym Jorku oraz Kalifornii. Na całym świecie film zarobił już natomiast 357 mln dol.
"Godzilla vs. Kong" okazał się nie tylko sukcesem finansowym, ale też spopularyzował media społecznościowe Warner Bros. Jak donosi portal relishmix.com, już tydzień po premierze obrazu, WB Pictures przybyło pół miliona subskrybentów na kanale YouTube. Z kolei HBO Max zyskał 217 tys. nowych obserwujących w tym serwisie.
Jak już wcześniej pisaliśmy w Gazeta.pl, Warner Bros. podpisał z HBO Max umowę, na mocy której premierowe firmy równolegle trafiają na ekrany kin oraz są przez miesiąc dostępne na platformie streamingowej. Tak samo jest w przypadku premiery "Godzilla vs. Kong", co nie przeszkodziło tej produkcji w zgromadzeniu licznej widowni w kinach.