Netflix odblokował ważną funkcję. Dotyczy użytkowników z tym pakietem

Netflix wprowadził nową funkcję dla użytkowników najtańszego pakietu z reklamami. Ten, choć nie jest jeszcze dostępny w naszym kraju, ma trafić do polskiej oferty serwisu w przyszłym roku.

Dotychczas użytkownicy najtańszego pakietu z reklamami musieli liczyć się z pewnymi ograniczeniami. Nie tylko nie mieli dostępu do części filmów i seriali (chodzi o ograniczenia licencyjne), ale również nie mogli pobierać treści na swoje urządzenia. To właśnie tę funkcję dodał Netflix, ułatwiając życie użytkownikom korzystającym ze wspomnianego pakietu. Odtąd widzowie będą mogli pobierać treści z serwisu, by móc oglądać je w podróż, gdzie dostęp do zasięgu jest ograniczony.

Zobacz wideo Popkultura odc. 140

Netflix wprowadza nową funkcję dla subskrybentów z pakietu z reklamami

Pakiet z reklamami daje dostęp do treści w jakości HD (1080p), które można oglądać na dwóch urządzeniach. W katalogu nie ma jednak kilku ciekawych produkcji, na przykład: "Cobra Kai", "The Crown", "House of Cards", "Breaking Bad" czy "Peaky Blinders". Obecnie z pakietu korzysta 15 milionów użytkowników w krajach, w których jest on dostępny. Netflix wprowadził również rozszerzoną ofertę dla reklamodawców, którzy mogą zdecydować się na konkretną długość spotów trwających 10, 15, 20, 30 lub 60 sekund.

Choć w skali globalnej z pakietu z reklamami korzysta niewielu użytkowników Netfliksa, przedstawiciele firmy mówią o ogromnym sukcesie: Zbudowaliśmy niesamowite fundamenty, koncentrując się na obszarach, które według reklamodawców są najważniejsze, jednocześnie dostarczając rozrywkę, której nie można przegapić, w bezkonkurencyjnej cenie — podsumowała Amy Reinhard, prezes ds. reklamy w firmie Netflix.

W Polsce pakiet z reklamami nie jest jeszcze dostępny, ale ma to ulec zmianie w 2024 roku. Przypomnijmy, że cena najtańszego pakietu w Niemczech wynosi 4,99 euro.

Więcej o: