WOŚP nie potrzebuje TVP, jeśli ma Was. Każde wyświetlenie teledysku to wsparcie Orkiestry

Telefonia Play wraz z gronem znanych polskich twórców z YouTube'a przygotowała świetną akcję dla Orkiestry. W żartobliwym teledysku uczestnicy mówią o łączeniu pokoleń, a każde odtworzenie klipu to wpłata firmy na rzecz WOŚP-u.

W głównej roli Maciej Dąbrowski, znany w sieci jako Człowiek Warga, obok niego grono innych znanych Youtuberów - Szparagi, Ewa Red Lipstick Monster, Paulina z "Mówiąc Inaczej", Blowek, JDabrowsky, Izak i Drollercaster - a także sprzedawcy znani z reklam Playa oraz tworzony przez seniorów Dancing Międzypokoleniowy. Co robią? Zobaczcie sami.

 

Teledysk jest prosty, przekaz piosenki to przełamywanie stereotypów związanych z postrzeganiem starości, a jej głównym cel - jak największe wsparcie finansowe tegorocznej Orkiestry. Za każde odtworzenie teledysku Play przekazuje pieniądze na konto WOŚP-u.

W momencie pisania tego artykułu klip wideo ma 88 223 odtworzeń, a na monitorującej zbiórkę stronie widnieje kwota 8 822,3 zł. I choć prosta matematyka wskazuje, że jedno nasze kliknięcie to 10 groszy na tegoroczny cel, firma niezbyt jasno opisuje mechanizm, zasłaniają się w regulaminie frazą: "dynamiczny algorytm uzależniony od intensywności ruchu generowanego przez Użytkowników".

Najważniejsze jest jednak to, że także drobnym gestem, jakim jest odtworzenie teledysku, wspieramy charytatywny cel. W tym roku jest to ratowanie życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom. Akcja trwa do 15 stycznia do północy. Więcej o tegorocznej Orkiestrze na stronie www.wosp.org.pl.

Zobacz też: Owsiak: "Rządzili wszyscy: od prawa do lewa, ale WOŚP zawsze pokazywano w TVP"