"Bohemian Rhapsody" jest najsłynniejszym utworem zespołu Queen, co potwierdzają liczby. 22 lipca sześciominutowy klip z 1975 roku osiągnął na YouTube miliard odsłon. Teledysk do piosenki uznaje się za pierwszy muzyczny klip promocyjny w historii, bo "Bohemian Rhapsody" sprawiło, że wytwórnie muzyczne zaczęły regularnie produkować teledyski. Na okoliczność pobicia rekordu klip jest dostępny w polepszonej jakości. Do tego Roger Taylor i Brian May przygotowali specjalny projekt, do którego swoją cegiełkę niedługo będzie mógł dołożyć każdy.
"Bohemian Rhapsody". Wszyscy mówili, że z tą piosenką się nie uda. Mercury postawił na swoim >>
Na oficjalnej stronie zespołu pojawił się komunikat od Rogera Taylora i Briana Maya:
Jesteśmy zaszczyceni, że „Bohemian Rhapsody” przekroczyło miliard wyświetleń na YouTube. Chcemy wam serdecznie podziękować i świętować z naszymi fanami na całym świecie poprzez stworzenie trzech nowych teledysków do naszych piosenek - wszystko z waszym udziałem!
Artyści zaprosili "muzyków, wokalistów, tancerzy, artystów wizualnych i wszystkich lubiących dobrą zabawę" do wejścia na youarethechampions.com. Niedługo pojawi się tam możliwość wrzucania własnych nagrań, które zostaną wykorzystane do zrobienia nowej oprawy wizualnej dla hitów "A Kind of Magic", "Bohemian Rhapsody" i "Don't Stop Me Now".
Na YouTube "Bohemian Rhapsody" można teraz obejrzeć po remasterze w nowej, wysokiej jakości. Zachęcamy do przypomnienia sobie kultowego utworu - i byle do kolejnego miliarda: