Już w dniu premiery teledysk do "Ramię w ramię" stał się hitem - był na pierwszym miejscu na "Karcie czasu YouTube" i dwa dni później nadal okupuje szczyt tego rankingu. Po zaledwie 24 godzinach od premiery klip został obejrzany ponad milion razy. W tym momencie piosence śpiewanej przez Viki Gabor i Kayah "stuknęło" już prawie 1,7 mln odtworzeń i ich liczba rośnie z każdą minutą.
Piosenka, którą twórcy nazywają "girl power song" to - jak piszą, "utwór, który powstał z połączenia dwóch niezwykłych talentów kobiet z różnych pokoleń – doświadczonej Kayah, która na swoim koncie ma olbrzymi dorobek artystyczny oraz bardzo młodej, choć mogącej pochwalić się międzynarodowym sukcesem jakim niewątpliwie jest zwycięstwo na Eurowizji Junior 2019 – Viki Gabor".
Za muzykę do "Ramię w ramię" odpowiadają Dominic Buczkowski - Wojtaszek, Patryk Kumór, Małgorzata Uściłowska, trio odpowiedzialne za "Superhero" Viki Gabor - piosenkę, która przyniosła jej zwycięstwo na dziecięcej Eurowizji. Przy tekście współpracowała z nimi także Kayah. Na akordeonie zagrał Marcin Wyrostek, który zyskał popularność jako zwycięzca "Mam talent".
Viki Gabor ma 12 lat, jest pochodzenia romskiego. Urodziła się w 2007 roku w Niemczech. Dzieciństwo spędziła w Polsce, a później przeprowadziła się do Wielkiej Brytanii. Dziś mieszka w Krakowie.
Jej popularność rozpoczęła się od występu w programie "The Voice Kids" - z Tomsonem i Baronem w roli trenerów dotarła do finału i zajęła drugie miejsce.
Reprezentowała Polskę w 17. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci, który odbył się w naszym kraju (poprzednią zwyciężczynią została Polka Roksana Węgiel). Viki Gabor zajęła pierwsze miejsce.
Karta "Na czasie" pokazuje, co dzieje się w YouTube i na świecie. "Staramy się, żeby na tej karcie pojawiały się filmy, które będą interesujące dla większości widzów" - można przeczytać na stronie serwisu. Lista nie jest spersonalizowana, więc wszyscy użytkownicy widzą na niej tę samą listę filmów popularnych w danym kraju lub regionie.Jak zapewniają twórcy You Tube, jest aktualizowana mniej-więcej co 15 minut.
Twórcy rankingu biorą pod uwagę m.in. liczbę wyświetleń, szybkość, z jaką film generuje wyświetlenia (tzw. "temperatura"), skąd pochodzą widzowie (są wliczani także odbiorcy spoza serwisu i czas, jaki upłynął od opublikowania filmu.