Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl zainicjowało akcję #Kulturalnastrefa - cykl działań online, dzięki którym słuchacze i czytelnicy będą mogli korzystać z kultury bez wychodzenia z domu. W projekt zaangażował się Michele Morrone, który połączy się z fanami ze swojego mieszkania w Rzymie i oprócz odpowiedzi na pytania zadane przez fanów, wykona kilka utworów ze swojej debiutanckiej płyty.
Michele Morrone wkroczył na rynek polski jako aktor - rozpoznawalność zapewniła mu główna rola w filmie "365 dni". Niedługo po premierze produkcji ukazał się jego pierwszy album zatytułowany "Dark Room", na którym Morrone dał się poznać również jako wokalista. Płyta w błyskawicznym tempie trafiła do TOPki zestawienia OLiS, czyli listy najlepiej sprzedających się płyt w Polsce. Pierwszym głośnym singlem był utwór "Feel It", który szybko po debiucie znalazł się na karcie "Na czasie" w serwisie YouTube. Teledysk do tej pory obejrzano już ponad 9 mln razy.
W odpowiedzi na liczne zapytania, Wydawnictwo Agora postanowiło zorganizować pierwszy koncert promujący debiutanckie wydawnictwo Michele Morrone. Był to jednocześnie pierwszy w życiu koncert Michele. Bilety na to wydarzenie wyprzedały się w niecałe 2 tygodnie, a koncert odbył się przy pełnej sali Teatru Palladium. W związku z ogromnym zainteresowaniem fanów, zaplanowane zostały kolejne koncerty artysty, w Gdańsku i Wrocławiu, niestety, w związku z pandemią koronawirusa, zostały one przeniesione – nowe terminy zostaną ogłoszone, gdy tylko sytuacja na to pozwoli.
Wszyscy, którzy jeszcze nie zdążyli kupić płyty, mogą ją kupić w wyjątkowo niskiej cenie. W ramach akcji #kulturalnastrefa album Michele "Dark Room" jest dostępny z dodatkową zniżką 20 proc.! Wystarczy podać kod KULTURALNASTREFA przy składaniu zamówienia na stronie Kulturalnysklep.pl. Album dostępny jest także w serwisach cyfrowych.