W niedzielne popołudnie Instagrama obiegły zdjęcia i filmiki ogromnych tłumów okupujących warszawskie schodki nad Wisłą. Setki, jeśli nie tysiące osób nie stawiły się tam jednak po to, żeby się relaksować - wszyscy czekali bowiem na przybycie Quebonafide. Raper jakiś czas temu zapowiedział na 19 lipca "secret event", za którego lokalizację podał okolice Centrum Nauki Kopernik i lokalu Plac Zabaw.
Zobacz też: Czego słuchaliśmy przez ostatnie pół roku? Wśród najpopularniejszych płyt prowadzi PRO8L3M i "Art Brut 2" >>
W niedzielę Quebo zaprezentował nową edycję ubrań inspirowanych albumem "Romantic Psycho". Godziny czekania nad Wisłą wynagrodził wiernym fanom spotkaniem, podczas którego robił z nimi pamiątkowe zdjęcia i rozdawał autografy.
Wieczorem raper dał też krótki koncert, podczas którego wielu miłośników miało go na wyciągnięcie ręki:
Jakby wrażeń było mało, do Quebonafide na scenie dołączył Mata:
Artysta zapowiedział przy tym teledysk do singla "BUBBLETEA" nagranego w duecie z Darią Zawiałow. W serwisie newonce.net czytamy również, że całe wydarzenie odbyło się w towarzystwie herbaty z lokalu MISS TI, "o którym powinniśmy usłyszeć jeszcze nieraz".
Zmiana wizerunku Quebonafide, wspierająca kampanię promującą nowy album, była szeroko komentowana w mediach, jak i wśród oddanych fanów. Tak jak się spodziewano, album "Romantic Psycho" odniósł ogromny sukces. Zaledwie 24 godziny po premierze raper mógł pochwalić się mianem najpopularniejszego artysty w serwisie Spotify w Polsce. Jego utwory w ciągu doby zostały odtworzone ponad 4,9 miliona razy, a sam tylko "Romantic Psycho" zanotował 4,3 miliona odtworzeń, ustanawiając nowy najlepszy wynik dla albumu na Spotify w Polsce.
Zobacz też: Taconafide nagrali Hot 16 Challenge i rapują o... Agacie Dudzie >>