Grafika zaczęła pojawiać się już na początku miesiąca. Na ścianie widać członków zespołu, ale największe wrażenie robi spektakularny, zajmujący 36 metrów kwadratowych neon, wzorowany na tym znajdującym się w limitowanej edycji płyty "Power Up". Specjalną kreację stworzoną z okazji premiery płyty "Power Up" będzie można podziwiać w Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 9 (przy Metrze Politechnika) do końca grudnia. Dla fanów, którzy nie mogą pojawić się w stolicy i zobaczyć muralu na żywo, powstał specjalny film przedstawiający proces jego powstawania.
To jeszcze nie koniec dobrych wiadomości. „Power Up” zadebiutował na 1 miejscu list sprzedaży w 18 krajach i zbiera świetne recenzje od fanów i dziennikarzy muzycznych na całym świecie. Od swojej premiery nie spada z listy 10 najlepiej sprzedających się albumów w Polsce, co pozwoliło mu uzyskać status złotej płyty.
Najnowszy krążek AC/DC o nazwie „Power Up” miał premierę 13 listopada. To album, obok którego nie da się przejść obojętnie. W skład zespołu, który pracował nad nim w studiu, weszli: Angus Young, Cliff Williams, Phil Rudd, Stevie Young oraz Brian Johnson, powracający do grupy po zdrowotnym urlopie. Za produkcje odpowiadał Brendanem O’Brienem, który przyłożył swoje ręce do "Black Ice" z 2008 i "Rock or Bust" z 2014 roku. Na najnowszej płycie AC/DC znalazło się dwanaście utworów, które charakteryzują się znanym i lubianym przez wiernych fanów AC/DC brzmieniem. Do dwóch z nich ("Shot In The Dark" i "Demon Fire") powstały ogniste teledyski.