Radio 357 ma już pół miliona miesięcznie, ale chce więcej. Podnieśli próg i zdradzają kolejne plany

Radio 357, które wystartowało 5 stycznia, zebrało już deklaracje miesięcznych wpłat na poziomie przekraczającym pół miliona złotych i ujawniło kolejne plany, które chciałoby realizować, jeśli patroni zdecydują się wpłacać 615 tys. złotych miesięcznie.

W serwisie Patronite, w którym Radio 357 jest teraz drugim największym beneficjentem (większe kwoty od patronów dostają tylko twórcy Radia Nowy Świat), radiowcy pod wodzą Tomasza Michniewicza uruchomili nowy próg zbiórki, który wynosi 615 tys. złotych miesięcznie. Jak zapowiadają, taka kwota pozwoli Radiu 357 na osiągnięcie trzech celów.

'Wiedźmin'. Henry Cavill jako Geralt z Rivii. Z lewej strony w kurtce z sezonu 1., z prawej w nowym kostiumie z sezonu 2.Co nowego pokaże Netflix w 2021 roku? Lista produkcji jest obiecująca

Radio 357 uruchomi sklep z gadżetami, jeśli zbierze 615 tys. zł miesięcznie

485 tys. złotych miesięcznie, czyli poprzedni próg, miał zagwarantować, że powstanie nowoczesne radio internetowe, w którym będzie można usłyszeć m.in. Marka Niedźwieckiego, Marcina Łukawskiego, Piotra Stelmacha czy Katarzynę Borowiecką. Pieniądze miały także pozwolić na realizację audycji publicystycznych czy sportowych.

Zobacz wideo Aktorskie rodziny, czyli jak zaczynał Maciej Stuhr [Popkultura]

"radio 2.0" - jak je nazywają - ma praktycznie działać już w lutym-marcu, choć na niektóre zmiany trzeba będzie poczekać do końca roku. "'Pełne Radio 2.0' oznacza nie tylko antenę, ale też funkcjonalność aplikacji i serwisy www pozwalające na indywidualne dobieranie treści (tu prace już w toku) oraz algorytmy, które muszą mieć czas, by się "nauczyć" naszych użytkowników (a to trwa!). Tak więc ustawiamy sobie limit czasu do czwartego kwartału bieżącego roku, natomiast elementy tego systemu oraz różne jego funkcje będziemy oczywiście uruchamiać wcześniej" - piszą twórcy na facebookowym profilu stacji.

CelesteW Wielkiej Brytanii okrzyknięto ją soulowym odkryciem. Celeste wydała nowy singiel

615 tys. miesięcznie twórcy 357 chcą wykorzystać także na na promocję i marketing. Jak zaznaczają, zwracają się do słuchaczy na stronie zbiórki, co "pozwoli dotrzeć do wielu nowych osób, które być może jeszcze nie wiedzą o istnieniu Radia 357 i nie są patronami. Im większy zasięg radia, tym lepiej dla wszystkich (również dla państwa)". Poza tym chcą uruchomić sklep z gadżetami, w którym będzie można nabyć redakcyjne kubki, koszulki czy plakaty. Trzecim celem jest z kolei próba nadawania audycji spoza studia radiowego:

Jeśli przepisy i sytuacja pandemiczna na to pozwoli, niektóre audycje będziemy nadawać 'z terenu', spoza studia. Z parków, kawiarni, teatrów, innych niż Warszawa miast. Radio 357 chce być 'wśród ludzi', ale tak naprawdę, a nie symbolicznie.

Ekipa Radia 357 poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że pierwszego dnia działalności odnotowała 273 tys. unikalnych użytkowników (czyli tyle różnych urządzeń uruchomiło stream podczas całego dnia).

Więcej o: