"Revelación" była promowana przez trzy single: romantyczny "De Una Vez" oraz taneczne przeboje "Baila Conmigo" i "Selfish Love". Gomez zaprosiła do współpracy takich producentów jak Tainy, DJ Snake, Albert Hype czy NEON16. W niedawnej rozmowie z "Vogue" wokalistka i aktorka ku wielkiemu smutkowi fanów zasugerowała, że "Revelación" to dla niej duży test - jeżeli projekt nie zostanie ciepło przyjęty, Gomez poważnie rozważy zakończenie kariery muzycznej.
- Mam teraz wrażenie, że brzmię lepiej po hiszpańsku niż po angielsku - mówi Gomez w rozmowie z "Los Angeles Times". Jak twierdzi, długo nie była gotowa, żeby nagrać hiszpańskojęzyczną płytę. - Do siódmego roku życia mówiłam po hiszpańsku płynnie, ale później moim życiem zawładnęła praca - opowiada artystka, której dziadkowie pochodzą z Meksyku. Jej nowa muzyczna odsłona do tej pory spotkała się z szerokim uznaniem fanów i krytyków.
Jako światowa gwiazda, aktorka, producentka i aktywistka Gomez od dawna jest ważnym głosem latynoskiego środowiska. Latin Recording Academy uwzględniła ją w przygotowanej w 2020 roku liście "Liderki Branży Rozrywkowej". Gomez otrzymała także Arts Award podczas 33. ceremonii Hispanic Heritage Awards.
Ostatni album studyjny Seleny Gomez, "RARE", zadebiutował na szczycie Billboard 200, natomiast promujący wydawnictwo singiel "Lose You To Love Me" zapewnił artystce pierwszy numer jeden na Billboard Hot 100 w karierze. Utwór ten pokrył się platyną najszybciej ze wszystkich dotychczasowych utworów gwiazdy. Gomez można było usłyszeć gościnnie w utworze k-popowej sensacji BLACKPINK. Z "Ice Cream" wokalistki trafiły na drugie miejsce Billboard Global 200 i szóstą pozycję Billboard Global Exl. US.