Brodka i Ewa Farna na Times Square. To element nowej kampanii Spotify

Wizerunki dwóch polskich piosenkarek pojawiły się niedawno na billboardzie na Manhattanie w Nowym Jorku. To część nowej kampanii serwisu stremingowego Spotify, mającej promować muzykę tworzoną przez kobiety z różnych krajów świata.

"Wpływ artystek na sukces zarówno platformy Spotify, jak i całej branży muzycznej jest nieoceniony. Jednocześnie kobiety stanowią jedynie 1/5 wszystkich twórców obecnych na listach przebojów. Spotify chce to zmienić! Dzięki konsolidacji istniejących działań redakcyjnych i marketingowych, serwis stawia kolejne kroki w stworzeniu nowych możliwości twórczego rozwoju artystek" - informuje Spotify na swojej stronie.

Inicjatywa EQUAL Spotify będzie wspierała artystki i producentki z różnych części świata, m.in. Japonii, Malezji, Wielkiej Brytanii, Argentyny oraz Polski. Nasz kraj w nowej kampanii serwisu Spotify reprezentują piosenkarki takie jak Monika Brodka, Luna oraz Ewa Farna.

Zobacz wideo Inspiracja czy ciężka praca, czyli skąd biorą się najlepsze pomysły. Wywiad z Krzysztofem Zalewskim [Popkultura Extra]

EQUAL Spotify. Reklama z Brodką i Ewą Farną na Times Square

Akcja ruszyła 29 kwietnia br. Spotify zapowiada, że co miesiąc wybrane artystki pojawią się na okładkach lokalnych playlist EQUAL, a ich twórczość będzie polecana w serwie. Wizerunek Brodki zdobi nową okładkę playlisty EQUAL Polska, natomiast polsko-czeska artystka Ewa Farna znalazła się na okładce zestawienia EQUAL CZ&SK. W związku z całą akcją, twarze obu kobiet pojawiły się też niedawno na nowojorskim Times Square. Jak zareagowały na to piosenkarki?

"Patrzę na przechodniów z legendarnego Time Square... Serio, trochę nie mogę uwierzyć" - napisała w czwartek Monika Brodka na swoim Facebooku.

"Ciało, wreszcie nie chcieli go zmniejszać... W takich wypadkach lubię, jak jest grubo" - przekazała na swoim Instagramie Ewa Farna.

 

Przypomnijmy, że w maju tego roku Monika Brodka wydała swój piąty w dorobku długogrający album, zatytułowany "Brut". - Ten materiał, w pewnym uproszczeniu, jest oparty na rockowym brzmieniu z lat 90. Bardzo mnie ciągnie do tego okresu, to był dla mnie czas młodości i dojrzewania. Dziś podchodzę do tamtych brzmień w sposób nieco bardziej nowoczesny. I to ma być właśnie kierunek koncertowej interpretacji nowej płyty. [...] Chcę dać się zaskoczyć - opowiadała o swojej nowej muzyce artystka w rozmowie z WP Gwiazdy

 

Ewa Farna jest właśnie w trakcie pracy nad kolejną płytą, pod tytułem "UMAMI". Pod koniec maja swoją premierę miał utwór "Ciało", czyli pierwszy singiel promujący nadchodzący krążek. "Piosenka jest o zaakceptowaniu zmian na ciele, na które nie mamy wpływu. A coś czuję, że na przyszłość to może być numer, który zawsze będzie mi przypominał jak ważne jest starać się przyjąć to, co życie będzie na mnie pisało. Bo pewnie będzie. Dziękuję wszystkim niesamowitym dziewczynom, które podzieliły się swoją historią i swoją postawą, też mnie zainspirowały do okrycia tej swojej" - pisała o piosence Farna.

 

Playlisty w ramach EQUAL Spotify z utworami polskich artystek możecie posłuchać poniżej:

Więcej o: