Michał "Mata" Matczak nie przestaje zaskakiwać. W październiku 2021 r. artysta wszedł we współpracę z najpopularniejszą siecią fast foodów w Polsce - McDonald's. W restauracjach mogliśmy zamówić "Zestaw Maty", który składał się z potrójnego Cheeseburgera, Vanilla Matcha Late oraz średnich frytek. Po ogromnym sukcesie marketingowym całego przedsięwzięcia raper w swoich mediach społecznościowych udostępnił zdjęcie plakatu widniejącego na warszawskich ulicach, który wskazuje, że kolejnym przystankiem będzie firma Adidas.
Wielu raperów w Polsce decydowało się na współpracę z różnymi markami. Najczęściej muzycy wchodzili w kolaborację z brandami odzieżowymi, w ostatnim czasie pojawiły się także sieci sklepów spożywczych czy nawet producenci alkoholi. Mimo to żaden artysta w Polsce nie może pochwalić się tak spektakularnymi projektami marketingowymi jak Michał Matczak.
Mata, Adidas instastory @33mata
Nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia ze strony marki, jednak fani "Młodego Matczka" są przekonani, że artysta szykuje coś naprawdę wielkiego. Co może kryć się pod tajemniczą grafiką? Tego zapewne dowiemy się w najbliższym czasie.