Zbliża się sylwester, więc "odmrozili" Marylę Rodowicz. Nagranie jest hitem sieci

Maryla Rodowicz wśród młodszych jest znana głównie ze swoich występów na koncertach sylwestrowych. Od wielu lat w internecie krąży żart o "odmrażaniu" artystki. Nieraz sama przyznawała, że nie ma problemu z memami na ten temat. W tym roku postanowiła wszystkich zaskoczyć i wystąpiła w reklamie Żabki, gdzie została... odmrożona!

Maryla Rodowicz to utalentowana i niekwestionowana królowa polskiej sceny muzycznej. Jej utwory są znane zarówno wśród starszego, jak i młodego pokolenia. Dlatego tak chętnie jest zapraszana na imprezy sylwestrowe organizowane przez różne stacje telewizyjne. W tym roku wystąpi na Sylwestrowej Mocy Przebojów w Chorzowie, którą pokaże Polsat.

Więcej ciekawych informacji ze świata muzyki znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Zobacz wideo Koń z głosem Wojciecha Manna i śpiewające trolle. Za co jeszcze kochamy "Wiedźmina 3"?

Maryla Rodowicz już "odmrożona"!

Przed tegorocznym Sylwestrem gwiazda zdecydowała się także wystąpić w najnowszym spocie Żabki, w którym akcja toczy się w mrocznym laboratorium. Widzimy w nim młodego naukowca, który popija kawę w kubku znanej sieci sklepów. Nagle przez przypadek otwiera kapsułę hibernacyjną, a z niej wychodzi Maryla Rodowicz.

Piosenkarka obudziła się, bo poczuła zapach kawy i od razu po wyjściu sięga po kubek i w imprezowej stylizacji zaczyna tańczyć do piosenki "Free" autorstwa Ultra Naté. W trakcie pląsów zaczyna nawoływać: "Nie śpimy, lecimy!" i zachęca widzów do "odpalenia 'Kawonamentu' w Żabce. Spot z Marylą Rodowicz ma na celu wypromowanie abonamentu na kawę, który od jakiegoś czasu oferuje Żabka.

 

Zenon Martyniuk Ile zarobi Zenon Martyniuk za "Sylwestera z Dwójką"? Stawka robi wrażenie

Maryla Rodowicz - artystka z dystansem

Maryla Rodowicz już kiedyś sama z siebie zażartowała w kwestii rzekomego "odmrażania". W 2019 roku w mediach społecznościowych wokalistki pojawił się specjalny spot, który promował jej zbliżającą się wówczas trasę koncertową #Maryla2020.

"Halo, halo panowie, koniec. Kończymy robotę. Nie będzie żadnego zamrażania w tym roku" –oznajmiła naukowcom planującym jej ponowne zamrożenie. "Nie będzie zamrażania i koniec. Przecież ja ruszam w trasę" – skomentowała Rodowicz.

To nagranie zapoczątkowało też erę Maryli Rodowicz na TikToku. Pojawiło się jako pierwsze na jej profilu w tym medium społecznościowym w grudniu 2019 roku.

"Krążą o mnie w Internecie takie memy, że już mnie rozmrażają, bo już się zbliża sylwester i to jest bardzo zabawne. Te memy mnie tak bardzo śmieszą, że na tej podstawie został wymyślony ten spot reklamowy" – powiedziała wtedy podczas rozmowy z jednym z portali internetowych.

Mikrofon z logo Radio Eska W Esce przeczytali ogłoszenie matrymonialne sprzed wojny. Jest kara od KRRiT

Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina

Więcej o: