Reklamowanie produktów poprzez muzykę budzi mieszane uczucia - z jednej strony często powtarzana melodia potrafi irytować, z drugiej - potrafi stać się przebojem. Po udanej kampanii reklamowej z udziałem Krzysztofa Ibisza sukces próbuje powtórzyć Jacek Stachursky, promujący sosy przewodząc boysbandowi wyrwanemu z lat 90.
OFERTY AVANTI24: Więcej modowych inspiracji znajdziesz na Avanti24.pl.
Stachursky działa na polskiej scenie muzycznej od lat 80. Zaczynał jako wokalista rockowego zespołu Eve, by później dać się poznać jako twórca radiowych, popowych przebojów, w tym opartego o linię melodyczną "I Am The One And Only" Chesney'a Hawkesa hitu "Typ Niepokorny" czy czołówki z serialu "Samo Życie". W 2015 pokazał nowe artystyczne wcielenie i kolejny raz zmienił styl, tym razem tworząc muzykę klubową. Współpracował m.in. z DJ-em BBX, z którym wyprodukował single "Kieliszki" i "Essa", a w 2019 na rave'ach rozbrzmiewała "Doskozzza". Teraz możemy usłyszeć go w reklamie, w której znów śpiewa na wzór znanej już melodii - tym razem przywodzącej na myśl boysbandy z lat 90.
W ostatnim czasie popularnością cieszyła się kampania firm marketingowych Pragmatycy, KERRIS, Spokój Film i Zenith przygotowana dla past wybielających ON z udziałem Krzysztofa Ibisza. W jej ramach zrealizowany przeładowany efektami specjalnymi teledysk do napisanego na potrzeby reklamy utworu "Uśmiech proszę". Otwarcie kampowa stylistyka przypadła do gustu internautom, a wideo obejrzano ponad 1,2 mln razy. Inni producenci wykorzystują znane już przeboje, jak np. dżemy Łowicz, reinterpretujące Annę Jantar i jej "Tyle słońca w całym mieście". Tym razem marka postanowiła wznowić tę konwencję i do promocji sosów wykorzystać hit grupy Backstreet Boys, "Everybody" z odpowiednio zmienionym tekstem.
OFERTY AVANTI24: Lekkie kurtki i płaszcze idealne na wiosnę. Najmodniejsze propozycje na nowy sezon z Reserved!
"Więcej warzyw" mogliśmy usłyszeć już w zeszłych miesiącach, jednak niedawno, na prośbę sympatyków, opublikowano pełną wersję z udziałem Jacka Stachursky'ego i znanych TikTokerów: Damiana Tkaczuka, Daniela Borzewskiego, Mateusza "Bulsjarza" Jarząbka i Kamila Kossakowskiego, na którego najczęściej wskazują komentujący. Zaangażowane znane twarze utworzyły boysband Łowicz Boys, a reklamowy teledysk również utrzymano w stylistyce lat 90. Tekst poświęcono przygotowywaniu dań, które kolejno prezentują tancerze.
Backstreet Boys na featcie ze Stachurskym. Kiedy trasa koncertowa?
Nie trzeba sprzątać po gotowaniu. Jacek pozamiatał!
- komentują użytkownicy YouTube. Za kreację kampanii odpowiada 2012 Agency (kreacja kampanii), a planowanie i zakup mediów - Starcom. Teledysk od momentu premiery obejrzano 20 tys. razy.