Stachursky śpiewa z boysbandem TikTokerów i wyskakuje ze słoika. Będzie hit jak z reklamą Ibisza?

W polskiej branży muzycznej są artyści, którzy próbowali swoich sił w skrajnych gatunkach muzycznych. Jednym z nich niewątpliwie jest Jacek Stachursky, który śpiewał już zarówno rockowe aranżacje, jak i produkował kompozycje klubowe. Teraz na fali nostalgii stanął na czele boysbandu i wykonał polskojęzyczną wersję przeboju Backstreet Boys na potrzeby jednej z kampanii reklamowych. Towarzyszyli mu influencerzy.

Reklamowanie produktów poprzez muzykę budzi mieszane uczucia - z jednej strony często powtarzana melodia potrafi irytować, z drugiej - potrafi stać się przebojem. Po udanej kampanii reklamowej z udziałem Krzysztofa Ibisza sukces próbuje powtórzyć Jacek Stachursky, promujący sosy przewodząc boysbandowi wyrwanemu z lat 90.

OFERTY AVANTI24: Więcej modowych inspiracji znajdziesz na Avanti24.pl.

Rock, disco polo i muzyka klubowa

Stachursky działa na polskiej scenie muzycznej od lat 80. Zaczynał jako wokalista rockowego zespołu Eve, by później dać się poznać jako twórca radiowych, popowych przebojów, w tym opartego o linię melodyczną "I Am The One And Only" Chesney'a Hawkesa hitu "Typ Niepokorny" czy czołówki z serialu "Samo Życie". W 2015 pokazał nowe artystyczne wcielenie i kolejny raz zmienił styl, tym razem tworząc muzykę klubową. Współpracował m.in. z DJ-em BBX, z którym wyprodukował single "Kieliszki" i "Essa", a w 2019 na rave'ach rozbrzmiewała "Doskozzza". Teraz możemy usłyszeć go w reklamie, w której znów śpiewa na wzór znanej już melodii - tym razem przywodzącej na myśl boysbandy z lat 90.

Zobacz wideo Czy Krzysztof Ibisz jest przygotowany do "Twoja twarz brzmi znajomo"? "Jest jedno ale..."

Stachursky na czele boysbandu

W ostatnim czasie popularnością cieszyła się kampania firm marketingowych Pragmatycy, KERRIS, Spokój Film i Zenith przygotowana dla past wybielających ON z udziałem Krzysztofa Ibisza. W jej ramach zrealizowany przeładowany efektami specjalnymi teledysk do napisanego na potrzeby reklamy utworu "Uśmiech proszę". Otwarcie kampowa stylistyka przypadła do gustu internautom, a wideo obejrzano ponad 1,2 mln razy. Inni producenci wykorzystują znane już przeboje, jak np. dżemy Łowicz, reinterpretujące Annę Jantar i jej "Tyle słońca w całym mieście". Tym razem marka postanowiła wznowić tę konwencję i do promocji sosów wykorzystać hit grupy Backstreet Boys, "Everybody" z odpowiednio zmienionym tekstem.

OFERTY AVANTI24: Lekkie kurtki i płaszcze idealne na wiosnę. Najmodniejsze propozycje na nowy sezon z Reserved!

 

"Więcej warzyw" mogliśmy usłyszeć już w zeszłych miesiącach, jednak niedawno, na prośbę sympatyków, opublikowano pełną wersję z udziałem Jacka Stachursky'ego i znanych TikTokerów: Damiana Tkaczuka, Daniela Borzewskiego, Mateusza "Bulsjarza" Jarząbka i Kamila Kossakowskiego, na którego najczęściej wskazują komentujący. Zaangażowane znane twarze utworzyły boysband Łowicz Boys, a reklamowy teledysk również utrzymano w stylistyce lat 90. Tekst poświęcono przygotowywaniu dań, które kolejno prezentują tancerze.

Backstreet Boys na featcie ze Stachurskym. Kiedy trasa koncertowa?
Nie trzeba sprzątać po gotowaniu. Jacek pozamiatał!

- komentują użytkownicy YouTube. Za kreację kampanii odpowiada 2012 Agency (kreacja kampanii), a planowanie i zakup mediów - Starcom. Teledysk od momentu premiery obejrzano 20 tys. razy.

Więcej o: