Cztery wokalistki w TOP10 najcenniejszych polskich kobiecych marek 2023. Do miejsca 1. jednak daleko

W czwartym zestawieniu najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023 w Polsce zwyciężczyni nie mogła być inna - Iga Świątek jest na szczycie już trzeci raz z rzędu. W pierwszej dziesiątce znalazły się też cztery wokalistki. Niektóre nazwiska czy ich kolejność mogą zaskoczyć.

Najwyższa i piąta pozycja, na której znalazła się pierwsza ze sklasyfikowanych wokalistek, to spora różnica w pieniądzach. Iga Świątek według "Forbesa" jest warta 988 milionów złotych, a piosenkarka Margaret (miejsce 5.) 229 milionów zł. Na siódmym miejscu uplasowała się sanah (215 milionów zł). Warto zauważyć, że ta ostatnia w czerwcu tego roku została pierwszą polską artystką, której udało się wyprzedać PGE Stadion Narodowy. Jej wrześniowy koncert obejrzy ponad 60 tysięcy widzów.

Zobacz wideo Tusk, Steczkowska, Farna, czy Margaret. To oni zaczynali w "Szansie na sukces"

Jak wygląda pierwsza dziesiątka?

  1. Iga Świątek – 988 milionów zł
  2. Anna Lewandowska – 278 milionów zł
  3. Magda Linette – 271 milionów zł
  4. Katarzyna Cichopek – 239 milionów zł
  5. Margaret – 229 milionów zł
  6. Magda Gessler – 221 milionów zł
  7. sanah – 215 milionów zł
  8. Małgorzata Rozenek-Majdan – 199 milionów zł
  9. Maryla Rodowicz – 166 milionów zł
  10. Edyta Górniak – 155 milionów zł

Pierwszą dziesiątkę zamykają Maryla Rodowicz (166 milionów zł) oraz Edyta Górniak (155 milionów zł). Jak widać, pierwsze trzy miejsca zajęły kobiety związane ze sportem, a kolejne te związane z mediami. Cały ranking, obejmujący 100 nazwisk, można znaleźć tutaj.

"Iga Świątek podobnie jak w latach 2021 i 2022 została zwyciężczynią zestawienia – względem poprzednich lat znacznie powiększyła jednak swoją medialną wartość, zbliżając się jako pierwsza osoba we wszystkich edycjach rankingu do granicy miliarda złotych (988 milionów zł). Jeszcze dwa lata temu jej wizerunek wyceniany był na kwotę 380 milionów zł, co stanowi wzrost o 608 milionów zł" - zaznaczył Piotr Zieliński z "Forbesa".

Więcej o: