W rankingu Spotify uwzględniono 20 najchętniej słuchanych utworów w okresie od 29 maja do 14 sierpnia. W tym roku na sam szczyt listy poszybowała piosenka, za którą stoją wschodzące gwiazdy z Meksyku - Peso Pluma i Eslabon Armado.
Piosenka pod tytułem "Ella Baila Sola" odniosła sukces także poza Spotify. W serwisie YouTube odtworzona została już ponad 344 miliony razy. Utwór jest również pierwszą regionalną piosenką, która trafiła do pierwszej dziesiątki listy przebojów magazynu "Billboard". W związku z ogromnym sukcesem hitu meksykańscy wykonawcy otrzymali także zaproszenie do występu na żywo w programie "The Tonight Show With Jimmy Fallon".
Popularność piosenki "Ella Baila Sola" skomentował między innymi Antonio Vazquez, szef działu redakcyjnego U.S. Latin w Spotify. W rozmowie z Variety powiedział: „Ella Baila Sola" jako ogólnoświatowa piosenka lata jest prawdziwym świadectwem tego, jak Música Mexicana dominuje na międzynarodowej scenie muzycznej, stając się jednym z gatunków napędzających rozwój na całym świecie".
Antonio Vazquez dodał również, że utwór jest wyjątkowy pod względem swojej kompozycji: „Música Mexicana, ogólnie rzecz biorąc, oferuje bogaty zbiór kulturowy, który dotyka tradycji, emocji i nowoczesności, dzięki czemu jest przystępny i ekscytujący zarówno dla słuchaczy muzyki latynoskiej, jak i nie mówiących po hiszpańsku. Silny urok tej piosenki odzwierciedla siłę Música Mexicana i udowadnia, że jej moment w słońcu to coś więcej niż tylko trend".
Na drugim miejscu listy przebojów Spotify uplasował się przebój "WHERE SHE GOES" autorstwa Bad Bunny'ego. Piosenka Taylor Swift "Cruel Summer" znalazła się na 4. miejscu, wyżej niż utwór "Flowers" od Miley Cyrus, który ostatecznie uplasował się na 7. miejscu.