Brodka, Gortat i Kamiński w pięknej kampanii pokazują, dlaczego warto chodzić do muzeum

"A Ty, co zobaczysz?" to najnowsza kampania Muzeum Narodowego, która przypomina, że sztukę można rozumieć tak, jak się chce - bez teoretycznych stwierdzeń i strachu, że czegoś nie zrozumiemy.

Muzeum Narodowe w Warszawie przygotowało piękną kampanię, która przypomina, że obcowanie ze sztuką może być niesamowitym przeżyciem - nie tylko dla artystów i krytyków.

Osoby z trzech różnych światów: wokalistka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat i podróżnik Marek Kamiński w niezwykłych klipach pokazują, jak patrzeć na sztukę, która jest dla wszystkich i każdy ma prawo widzieć ją tak, jak chce.

Brodka przekonuje, że gdy jest w muzeum, to ”obrazy patrzą na nią", a nie ona na nie, i że każdy z nich ma swoją własną muzykę.

 

Gdy koszykarz Marcin Gortat wpatruję się w "Bitwę pod Grunwaldem" Jana Matejki, wyobraża sobie mecz. I wtedy pojawiają się emocje.

 

Marek Kamiński dzięki sztuce przenosi się w świat podróży i poznaje samego siebie.

 

Monika Brodka do obcowania ze sztuką zachęca też na swoim Instagramie:

- Jestem super podekscytowana, że mogę być częścią kampanii @nationalmuseuminwarsaw "A Ty co zobaczysz?", która ośmiela i pokazuje, że w sztuce nie ma złych interpretacji, a wizyta w Muzeum może być okazją do niepowtarzalnego doświadczenia. Bardzo przyjemnie było spędzić dzień w towarzystwie obrazów Fangora! Co za zacne towarzystwo! A więc, idziemy do Muzeum!!!

 

A Ty, co zobaczysz?

Więcej o: