Świąteczna reklama Allegro podbiła świat. Właśnie dostała prestiżową nagrodę w Cannes

Pamiętacie tę wzruszającą reklamę Allegro, w której dziadek uczy się angielskiego, żeby móc porozmawiać ze swoją wnuczką? Doceniło ją jury festiwalu reklamowego Cannes Lions 2017.

Film agencji Bardzo ''Czego szukasz w Święta? | English for beginners’'' dla marki Allegro dostał Brązowego Lwa w kategorii Entertaiment - Rozrywka. Jej twórcy odebrali nagrodę w środę w Cannes. Niewątpliwie zasłużenie – wygrali ze 190 innymi konkurentami w tej kategorii.

Przy tej reklamie naprawdę trudno było się nie wzruszyć. Dziadek uczący się angielskiego z samouczka dla początkujących podbił serca widzów i to nie tylko z Polski. Nic dziwnego, że to była najpopularniejsza polska reklama na YouTube w zeszłym roku.

Kampania wystartowała pod koniec listopada 2016 roku, a film odbił się szerokim echem również w zagranicznych mediach. Zachwyciły się nim zagraniczne media, zarówno te zajmujące się reklamą i także te skierowane do masowego odbiorcy. Właśnie one podkreślały, że wszyscy zakochali się w polskim dziadku.

W poście agencji Bardzo możecie czytać kto pracował przy tym świetnym projekcie:

Przy produkcji reklamy z agencją Bardzo współpracowali Cut Cut, Stage2 i Ztudio.

Wybierasz się w podróż? Sprawdź, co możesz zabrać ze sobą!