Kultowy magazyn erotyczny "Playboy" zadebiutował na rynku wydawniczym w Stanach Zjednoczonych w 1953 roku i przez wiele lat cieszył się dużą popularnością wśród czytelników na całym świecie. W trakcie pandemii czasopismo zostało wycofane ze sprzedaży, lecz teraz powraca na rynek w nowej odświeżonej wersji.
W marcu 2020 roku kultowy "Playboy" został wycofany ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. Na tę decyzję wpłynęły różne okoliczności, w tym m.in. pandemia koronawirusa, która uniemożliwiała wykonywanie popularnych w czasopiśmie erotycznych sesji zdjęciowych. - Byliśmy zmuszeni do przyspieszenia prowadzonych wewnętrznie rozmów: jak przekształcić nasz drukowany produkt w USA, żeby lepiej odpowiadał temu, czego konsumenci dzisiaj chcą, i tak wykorzystać nasze możliwości tworzenia treści, tak żeby angażować się w dyskusje kulturowe codziennie, a nie jedynie co trzy miesiące – tłumaczył Ben Kohn, obecny prezes zarządu Playboy Enterprises.
Jak podaje New York Post, po trzech latach nieobecności na rynku "Playboy" powraca do sprzedaży. Zgodnie z panującym trendem, magazyn będzie dostępny wyłącznie w wersji cyfrowej. Ponadto zmiany obejmą również publikowane treści. Zamiast fotografii legendarnych króliczków Playboya, czasopismo będzie przestrzenią promocji dla młodych twórców zajmujących się treściami dla dorosłych. Według wydawców, będzie to stanowić ekskluzywną alternatywę dla coraz popularniejszego portalu OnlyFans.
Pierwsze wydanie nowej odsłony magazynu "Playboy" trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku.
Więcej aktualnych informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.