"Barbie" to film, który od dawna wzbudza emocje i oczekiwania fanów. W rolę najsłynniejszej lalki przeżywającej egzystencjalny kryzys wciela się Margot Robbie, a na ekranie partneruje jej Ryan Gossling. "Barbie" w reżyserii Grety Gerwig do polskich kin, jak i światowych, trafi 21 lipca. Tego samego dnia premierę ma produkcja "Oppenheimer", co doprowadziło do powstania zjawiska zwanego "barbenheimer". Fani deklarują, że oba filmy obejrzą tego samego dnia. "Barbie" jeszcze przed premierą stało się internetowym fenomenem. Teraz do promocji filmu dołączyło Google. Gigant z kalifornijskiego Mountain View przygotował dla fanów ciekawego easter egga.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Google znane jest z różnych niespodzianek i easter eggów, które wyświetlają się na stronie wyszukiwarki po wpisaniu określonych słów. Na ekranach pojawiają się specjalne efekty, a czasem i zaskakujące wyniki. Przykład? Po wpisaniu "Phoebe Buffay", na stronie pojawi się animowana gitara. Po kliknięciu z przeglądarki wybrzmi piosenka "Smelly cat", a na dole ekranu pojawi się czarny kot. Jeśli wpiszesz słowo "askew", przeglądarka przechyli się w prawo.
Easter eggi dla fanów pojawiły się również rok temu przy okazji "Rodu Smoka" od HBO. Gdy po jednym z wywiadów okazało się, że Emma D'Arcy i Olivia Cooke są fanami negroni sbagliato oraz martini, po wpisaniu ich nazwisk na ekranie pojawiała się animacja dłoni wznoszących toast. Podobne niespodzianki Google przygotował także z okazji premiery "Barbie".
Po wyszukaniu hasła "barbie" ekran zmieni kolor na różowy, podobnie jak logo Google. Pojawią się też różowe fajerwerki - nie ma znaczenia, czy korzystacie z trybu jasnego, czy ciemnego. Podobne efekty pojawią się po wpisaniu na pasku wyszukiwań nazwisk aktorów, Margot Robbie i Ryana Gosslinga, a także reżyserki, Grety Gerwig. Kliknięcie ikonki fajerwerków pozwoli na nowo przeżyć eksplozję różu.