Tomasz Sekielski chce pokazać, dlaczego widzowie nie powinni oglądać TVP. Jeszcze w zeszłym roku nawoływał za pomocą mediów społecznościowych: "Namawiam was do tego, abyście swoich znajomych, rodzinę, wszystkich przekonywali do tego, by wyłączyli TVP. Proponujcie osobom, które uważają, że TVP jest dobra, aby pożyli bez tej telewizji tydzień, może dwa. Na próbę, może im się uda...".
Sekielski nie rzuca słów na wiatr. Zapowiedział akcję "Wyłącz TVP, włącz myślenie", a teraz chce, by powstało odpowiednie logo, które będzie ją promować. Chce je wykorzystać do produkcji wlepek, naklejek, etykiet, plakatów. Nie wyklucza też, że powstaną koszulki. Jest jeden warunek - nie wolno używać logo samego TVP.
Zgłoszenia można wysyłać na profilu SEKIELSKI na Facebooku do niedzieli 02.02.2020. Autorzy trzech najlepszych pomysłów dostaną od Tomasza Sekielskiego jego trylogię "Sejf". Każda z książek będzie miała osobną dedykację - dla każdego inną.
Bracia Tomasz i Marek Sekielscy w 2019 roku za darmo udostępnili film dokumentalny "Tylko nie mów nikomu", traktujący o pedofilii w polskim Kościele. Produkcja premierę miała w maju w serwisie YouTube i była dostępna dla wszystkich - środki na film zebrano przez crowdfunding.
Sekielscy zapowiedzieli, że powstaną jeszcze dwa filmy dokumentalne na ten temat. Druga część ma tytuł "Zabawa w chowanego" i wstępnie miała mieć premierę w styczniu 2020 roku.
Jak informuje Onet, termin premiery "Zabawy w chowanego" przesunie się prawdopodobnie o miesiąc. Ma to związek z feriami zimowymi - twórcy chcą dotrzeć do jak największej liczby osób.
- Chcielibyśmy, aby jego premiera odbyła się w dobrym czasie na odbiór. Zastanawiamy się, czy nie przełożyć na po feriach zimowych - powiedział Sekielski, dodając że możliwe, że np. premiera przypadłaby na sobotę 29 lutego.