Netflix ogłasza: "365 dni" to numer 1 w Polsce

"365 dni" na podstawie erotycznego bestsellera Blanki Lipińskiej można obejrzeć na Netfliksie od 1 kwietnia. I jak się okazuje film z Michele Morrone i Anną Marią Sieklucką w rolach głównych jest od dwóch dni na szczycie listy TOP 10 serwisu.
Zobacz wideo

Film "365 dni" na ekrany polskich kin trafił 7 lutego. I natychmiast stał się największym przebojem. W premierowy weekend obejrzało go 454 tysiące osób, co uczyniło z ekranizacji bestsellera Blanki Lipińskiej najlepsze otwarcie 2020 roku. Produkcja wyświetlana była do momentu zamknięcia kin, a do tej pory "365 dni" obejrzało ponad 1,6 miliona widzów. Teraz mogą go oglądać użytkownicy Netfliksa.

Czytaj też: Netflix pokazuje top 10 filmów i seriali. Zobacz, jak sprawdzić, które tytuły są najpopularniejsze w Polsce

"365 dni" królowało w kinach, teraz robi to na Netfliksie

Netflix dodał "365 dni" do swojej biblioteki 1 kwietnia. Już następnego dnia okazało się, że to najpopularniejszy film wśród polskich użytkowników. Serwis co prawda nie dzieli się dokładnymi danymi oglądalności poszczególnych filmów i seriali, ale pozwala od niedawna sprawdzać, które tytuły są najpopularniejsze w danym kraju. I tak oto wiemy, że ekranizacja erotyka Blanki Lipińskiej cieszy się od swojej sieciowej premiery największym wzięciem.

Top 10 w PolsceTop 10 w Polsce Netflix / printscreen

A co jeszcze jest w pierwszej dziesiątce? Po "365 dni" widzowie najchętniej ostatnio oglądają "The Meg", "Toy Boya", "Dom z papieru", "Ozark", "Planetę Singli 2", "Unorthodox", serial "Freud", "Epicentrum" i "Po pierwsze przeżyć".

Czytaj też: Michele Morrone z "365 dni" zagrał w nowym serialu na Netfliksie. Premiera 10 kwietnia

Wyniki oglądalności filmu w kinach przebiły te, które miały długo wyczekiwane "Psy 3" Władysława Pasikowskiego czy głośny "Zenek" od TVP. - W moim idealnym świecie pobiłabym "Kler", bo ja bardzo lubię wygrywać w rankingach - przyznała Blanka Lipińska w rozmowie z Łukaszem Kijkiem. Przypomnijmy, że film Wojciecha Smarzowskiego zobaczyło ponad 5 mln widzów. - Realnie chciałabym 3,5 miliona - dodała autorka "365 dni". To może się udać w sieci.

Więcej o: