Netfliksa w Polsce jeszcze nigdy nie oglądało tylu ludzi. A co u innych?

Portal Wirtualnemedia.pl opracował badania oglądalności czołowych platform VoD za marzec. W rankingu niezmiennie przoduje Netflix, który w ubiegłym miesiącu pobił grudniowy rekord aktywnych użytkowników. Nieźle radzi sobie również konkurencja.
Zobacz wideo

Jak czytamy w serwisie Wirtualnemedia.pl, w marcu Netfliksa z poziomu przeglądarek internetowych odwiedziło 5,38 mln internautów w Polsce, czyli 18,8 proc. wszystkich użytkowników sieci w naszym kraju. Wykonali w serwisie 82,5 mln odsłon. Netflix przewyższył zatem rekordowy wynik z grudnia, kiedy zaliczył 5,31 mln użytkowników i 76,86 mln odsłon - w grudniu łączną liczbę internautów w Polsce oszacowano na 27,7 mln, a w marcu na 28,6 mln. Jak poradziły sobie inne platformy?

Zobacz też: Netflix pokazuje top 10 filmów i seriali. Zobacz, jak sprawdzić, które tytuły są najpopularniejsze w Polsce >>

VoD.pl i Player.pl za Netfliksem. Są popularniejsze od HBO GO

Drugą pozycję wśród najpopularniejszych serwisów VoD zajął w marcu VoD.pl z 4,05 mln realnych użytkowników i 17,85 mln odsłon. Za nim uplasował się Player.pl, który wybrało 3,85 mln osób - wykonały one 74,73 mln odsłon. W stawce jest także m.in. CDA Premium, które zanotowało 3,03 mln odwiedzających i 30,81 mln odsłon, jak również HBO GO - tam wybrało się 1,76 mln użytkowników, co zaowocowało 20,9 mln odsłon. Czołową dziesiątkę zamyka na dobrą sprawę raczkujący jeszcze w Polsce Amazon Prime Video, który odwiedziło 530 tys. osób. 

Portal Wirtualnemedia.pl podaje, że w zeszłym miesiącu osiem topowych serwisów VoD miało łącznie 25,95 mln użytkowników i 308,93 mln odsłon. W porównaniu do marca ub.r. (wtedy Prime Video i Ninateka.pl miały za niskie wyniki, by uwzględnić je w badaniu) zanotowały więc wzrost o 4,26 mln odwiedzających (19,7 proc.) i 87,38 mln odsłon (39,4 proc.).

Więcej o: