Player.pl w lutym miał 74 proc. użytkowników więcej niż w ubiegłym miesiącu. Dzięki temu platforma zdetronizowała Netflixa. Według raportu Wirtualnemdia.pl najwięcej odwiedzających stracił Canalplus.com
Player.pl w ubiegłym miesiącu odwiedziło 6,7 mln internautów, co przełożyło się na ponad 23 proc. zasięgu. Playerowi nie zaszkodziło nawet wprowadzenie całkowicie odpłatnej oferty, a nawet wręcz przeciwnie. W porównaniu ze styczniem liczba użytkowników zwiększyła się o 73,8 proc. Wpływ na to mogła mieć premiera "Listów do M. 4" ale też odcinków takich seriali jak "Żywioły Saszy", "Nieobecni" czy "Szadź".
Będący na drugim miejscu światowy gigant streamingowy - Netflix odnotował 6,45 mln użytkowników oraz ponad 22 proc. zasięgu. W połowie lutego w Playerze wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu, pojawiła się już nawet oferta od czterech złotych miesięcznie, w ramach której emitowane są reklamy. Jeszcze kilka miesięcy temu, w sierpniu Player miał tylko 375 tys. użytkowników.
Na trzecim miejscu znalazło się CDA Premium. Platformę odwiedziło 3,59 mln użytkowników internetu. W ubiegłym roku wydawca CDA Premium zanotował wzrost o 41 proc. Następne miejsca zajęły kolejno wp.pl, hbogo.pl, tvp.pl, voc.pl, ipla.tv, primevideo.pl, a ostatni był canalplus.com-vod, odwiedziło go tylko trochę ponad 600 tys. użytkowników.