- Strategią CANAL+ jest bycie agregatorem treści. Współpracę z Netfliksem zaczęliśmy od wspólnej oferty dla klientów telewizji satelitarnej, a dziś rozszerzamy ją na pole naszego serwisu online - mówi Edyta Sadowska, prezeska zarządu i dyrektorka generalna CANAL+ w Polsce.
Dzięki nowej ofercie subskrybenci CANAL+ online, w ramach jednej opłaty, w jednym pakiecie, będą mieli dostęp do seriali i filmów CANAL+, sportu na żywo, publicystyki oraz do oferty serwisu Netflix. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 40 zł w pierwszym miesiącu oraz 65 zł w kolejnych.
Wśród tytułów dostępnych w CANAL+ online są m.in. polskie produkcje "Kruk. Czorny woron nie śpi" czy "Klangor", a w sierpniu będzie można oglądać np. serial stworzony przez Marca Cherry'ego - "Dlaczego kobiety zabijają 2".
Ofertę obu serwisów będzie można zasubskrybować w Polsce w ramach jednego pakietu, w którym znajdzie się m.in., dostęp do Netflix i wszystkich jego produkcji (wśród sierpniowych nowości m.in. anime "Wiedźmin: Zmora Wilka", serial "Pani Dziekan" z Sandrą Oh czy ostatnia część filmowej trylogii "Kissing Booth"), dostęp do międzynarodowych i polskich tytułów dostępnych dzięki umowom dystrybucyjnym CANAL+ i jego wszystkich produkcji oryginalnych oraz sportu na żywo (m.in. PKO BP Ekstraklasa, Premier League (liga angielska), LaLiga Santander (liga hiszpańska), Ligue 1 Uber Eats (liga francuska), turnieje tenisowe WTA (mecze m.in. Igi Świątek) i NBA), a także 10. kanałów "z rodziny" CANAL+.