CDA kusi nowymi pakietami. Będzie można oglądać telewizję przez internet nawet za darmo

Platforma CDA od poniedziałku 9 sierpnia swoim użytkownikom oferować będzie nie tylko możliwość oglądania seriali i filmów. Od tej pory będzie można zdecydować się na jeden z trzech pakietów telewizyjnych, w ramach których dostępne będzie blisko 90 stacji.

Podstawowy abonament na platformie CDA kosztuje 19,90 zł miesięcznie. Z początkiem sierpnia użytkownicy, którzy wybrali subskrypcję Premium, będą mogli zdecydować się na jeden z trzech pakietów telewizyjnych. CDA TV pozwoli im wybierać pomiędzy Pakietem Powszechnym, Pakietem Start i Pakietem Podstawowym.

Zobacz wideo "Mission: Impossible" - spełnione marzenie Toma Cruise'a, które nie wszystkim się podoba [Popkultura Extra]

Telewizja przez internet. CDA TV startuje w trzech wariantach

Subskrybenci CDS Premium powinni ucieszyć się na wiadomość, że Pakiet Powszechny będzie dla nich dostępny dla nich bez żadnych dodatkowych opłat. W jego ramach zyskają możliwość oglądania ogólnodostępnych stacji telewizyjnych. Kolejna opcja to Pakiet Start za cztery złote miesięczne: za tę niemal symboliczną opłatę dostępnych będzie 40 kanałów telewizyjnych takich jak Kino Polska, Stopklatka, Viasat Nature, Da Vinci czy France24. W tym przypadku przewidziano także 14-dniowy okres próbny bez opłat.

Najbardziej rozbudowany jest Pakiet Podstawowy za 30 zł miesięcznie. Tutaj pojawi się pakiet kanałów filmowych Filmbox, AMC i Sundance Channel, History, Crime&Investigation, Home TV, TVS czy kanały BBC. Tutaj nie ma darmowego okresu próbnego, niemniej z usługi będzie można zrezygnować pod koniec następnego okresu rozliczeniowego. 

Z pakietów telewizyjnych korzystać będzie można na dowolnym urządzeniu — komputerze, smartfonie, tablecie czy Smart TV. Usługa swoim zakresem obejmuje też wakacje w krajach Unii Europejskiej. CDA planuje też, że w przyszłości będzie oferować także dostęp do stacji radiowych. W tej chwili 350 tys. osób płaci za wersję Premium, pozostali wybierają wersję bezpłatną. Wersja przeglądarkowa cieszy się dużą popularnością, jak podają Wirtualne Media, w maju br. zanotowała 3,3 mln użytkowników, co dało jej 11 proc. zasięgu w internecie. 

Więcej o: