SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie Comcast i ViacomCBS. Firmy zamierzają uruchomić serwis w 20 europejskich krajach i dotrzeć do 90 mln gospodarstw domowych.
Dokładna data premiery nie jest znana, ale planowana jest na przyszły rok, pod warunkiem uzyskania zgody organów regulacyjnych. Docelowo platforma ma być dostępna w następujących państwach: Albania, Andora, Bośnia i Hercegovina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Węgry, Kosowo, Czarnogóra, Holandia, Północna Macedonia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumumnia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania oraz Szwecja.
Z oświadczenia wynika, że użytkownicy w ramach jednej usługi uzyskają dostęp do produkcji NBCUniversal, Sky i ViacomCBS, takich stacji jak Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures i Peacock. "Ogromna oferta usługi obejmie wszystkie gatunki i kategorie programów, w tym seriale, tytuły skierowane do dzieci i rodzin, kluczowe franczyzy, premiery filmowe, programy lokalne, filmy dokumentalne i wiele innych" - zapowiadają szefowie Comcast i ViacomCBS.
Jest więc bardzo prawdopodobne, że w ofercie znajdą się takie produkcje jak stworzone dla Showtime kultowe "Homeland", "Dexter" czy "The L Word", a także nowsze lub czekające na premierę takie jak "Patrick Melrose", "Sprawa idealna" czy "This Sceptred Isle".
W tym momencie liderem rynku jest Netflix, ale przyszły rok to duże zmiany. Do Polski ma wejść także Disney+, a HBO GO zastąpi serwis HBO Max.