Netflix ma nowy przebój. Ludzie spędzili 111 mln godzin na oglądaniu "Nie patrz w górę"

Netflix wypuścił nowy przebój. Widzowie spędzili łącznie 111 mln godzin na oglądaniu naszpikowanej gwiazdami Hollywood komedii katastroficznej "Nie patrz w górę". W ciągu kilku dni od premiery film zdołał zdominować statystyki oglądalności i zająć pierwsze miejsce na liście 10 najchętniej oglądanych globalnie produkcji anglojęzycznych.

Film "Nie patrz w górę" to produkcja z absurdalnie gwiazdorską obsadą: główne role grają Jennifer Lawrence i Leonardo DiCaprio, a wtórują im Meryl Streep, Cate Blanchett, Jonah Hill, Ariana Grande czy Timothée Chalamet. Nagrodzony Oscarem reżyser Adam McKay napisał scenariusz poruszony tym, jak bardzo ludzie nie przejmują się katastrofą klimatyczną, więc jako jej metafory użył komety. Sam był zdziwiony tym, kto zgodził się zagrać w filmie. Wyniki oglądalności pokazują, że ze swoim przekazem trafił do milionów ludzi.

Zobacz wideo "Nie patrz w górę" - nieziemska liczba gwiazd na metr kwadratowy [ZWIASTUN]

Ludzie spędzili 111 mln godzin na oglądaniu "Nie patrz w górę"

Film opowiada historię dwojga astronomów, którzy odkrywają, że w stronę Ziemi nieuchronnie zbliża się gigantyczna kometa, która unicestwi życie na całej planecie. Ale nikt się tym nie przejmuje: prezydentka USA bardziej zwraca uwagę na wyniki sondaży wyborczych i układy z miliarderami, a w mediach nikt nie traktuje poważnie doniesień o zagrożeniu. Ludzie wolą robić z naukowców wariatów i robić o nich memy niż faktycznie przyjąć do wiadomości, że trzeba coś zrobić, żeby ocalić świat.

>>> Więcej informacji ze świata popkultry na Gazeta.pl<<<

Produkcję można było obejrzeć w wybranych kinach na całym świecie, a od 24 grudnia jest dostępna na Netfliksie. Jak pokazują najnowsze statystki oglądalności, w ciągu kilku dni od premiery online film zawędrował na pierwsze miejsce zestawienia najpopularniejszych produkcji anglojęzycznych oglądanych globalnie na platformie.

'Nie patrz w górę' - konferencja prasowa Netflix"Nie patrz w górę". Gwiazdy filmu dla Gazeta.pl: Ten projekt pokazał, jak ważna jest współpraca

Widzowie spędzili łącznie 111 030 000 godzin na oglądaniu komedii z DiCaprio grającym naukowca w sztruksowej marynarce i koszuli w kratę. Dla porównania - znajdujący się na drugim miejscu film "Niewybaczalne" z Sandrą Bullock, który także debiutował w minionym tygodniu, oglądano już "tylko" 26 600 000 godzin. Różnica jest znacząca, zwłaszcza że najpopularniejszy w tym samym czasie serial, czyli drugi sezon "Wiedźmina", oglądano przez 168 460 000 godzin - seria już drugi tydzień utrzymuje się na pierwszym miejscu listy.

Co ciekawe, w zestawieniu ciągle też utrzymuje się tylko trochę mniej gwiazdorska "Czerwona nota" - zagrali tam Gal Gadot, Ryan Reynolds i Dwayne "The Rock" Johnson. Produkcja na platformie jest dostępna od siedmiu tygodni i tyle też czasu okupuje globalną listę TOP10 Netfliksa dla filmów anglojęzycznych. Sympatycznym akcentem jest też to, że na liście 10 najpopularniejszych produkcji nieanglojęzycznych od trzech tygodni utrzymuje się polska komedia świąteczna "Dawid i elfy".

Więcej o: