Netflix - najchętniej oglądane produkcje na koniec 2021 roku. "Wiedźmin" liderem, ale daleko mu do "Squid Game"

Netflix poinformował, że najchętniej oglądanym serialem w ostatnim kwartalne 2021 roku był "Wiedźmin". Jego wynik i tak wygląda blado w porównaniu do hitowego "Squid Game", który wraz z "Czerwoną Notą" zanotowały rekordowe wyniki w historii tej platformy. Serwis pochwalił się również liczbą nowych subskrybentów.

Netflix podsumował na swojej platformie czwarty kwartał 2021 roku i pochwalił się wynikami. Serwis zyskał 8,28 mln nowych subskrybentów, a większość z nich pochodzi z Europy, Azji i Afryki. Łącznie w poprzednim roku platforma pozyskała 18,2 mln użytkowników, których w sumie ma już 221,84 mln. 

Zobacz wideo "Batman". Nowy zwiastun filmu z Robertem Pattinsonem i Zoe Kravitz

"Wiedźmin" ze znakomitą oglądalnością na Netfliksie. Wiele popularnych tytułów zostawił w tyle

Bez wątpienia Polaków i fanów "Wiedźmina" na całym świecie najbardziej ekscytowała w ostatnim kwartale 2021 roku premiera nowego sezonu serialu opartego na sadze Andrzej Sapkowskiego. Produkcja okazała się najpopularniejszym obrazem udostępnionym na Netflixie w ostatnim kwartale. 

Przeczytaj więcej podobnych informacji na stronie głównej Gazeta.pl.

Przemęczone dzieckoOd kiedy dziecko może zostać samo w domu? Prawo wskazuje konkretny wiek

Przez pierwsze cztery tygodnie od premiery oglądany był łącznie przez 484 mln godzin. Na kolejnych miejscach uplasowały się "Sprzątaczka" (469 mln godzin), "Ty" (468 mln) i "Emily w Paryżu" (287 mln).

"Squid Game" i "Czerwona nota" zanotowały najlepsze wyniki w historii platformy

Wynik "Wiedźmina" wypada jednak blado, kiedy zestawia się go ze "Squid Game". Koreański serial w pierwszym miesiącu od debiutu, który miał miejsce w połowie września, uzbierał na Netfliksie 1,65 mld godzin. W takim samym czasie produkcja o postaciach, który przystąpiły do brutalnej gry osiągnęła trzy razy lepszy rezultat od obrazu o losach Geralta z Rivii. 

Rekordowy wynik w kategorii filmów osiągnęła za to "Czerwona nota". Produkcja z Gal Gadot, Dwaynem Johnsonem i Ryanem Reynoldsem miała 364 mln godzin oglądania w przeciągu pierwszego miesiąca od premiery. Głośne w ostatnich tygodniach "Nie patrz w górę" zanotowało 353 mln godzin. Dobrze wypadło także "Niewybaczalne" - z 215 mln godzin na platformie.

Alicja Bachleda-CuruśBachleda-Curuś zawitała do Polski i olśniła. Zamiast torby plecak. Płaszcz? Krzyk mody!

Więcej o: