Nowy serwis streamingowy, który należy do koncernu Paramount Global ma być dostępny w Europie w 20 krajach, w tym także w Polsce. Do wyboru użytkownika dostępnych będzie 18 ścieżek językowych.
Na samym początku serwis zostanie uruchomiony w krajach Skandynawii. Przykładowo, w Finlandii miesięczna subskrypcja ma kosztować 6,99 euro. Na tamtym rynku nowa marka zastąpi dotychczasowy serwis Paramount+, gdzie nadal będą dostępne treści z jej biblioteki.
Następnie platforma ruszy w Holandii, w czwartym kwartale bieżącego roku. A na początku 2023 roku wystartuje w Hiszpanii, Portugalii, Andorze i 14 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym także w Polsce. Póki co nie jest znana konkretna data uruchomienia, ani cennik. Te informacje będą podane bliżej startu.
Więcej informacji ze świata filmu znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl >>
Nowy gracz w swojej ofercie zaproponuje filmy z wytwórni Paramount Pictures i Universal Pictures, w tym głośne tytuły, jak: "Top Gun: Mavervick", "Jurassic Park Dominion", "Sing 2" czy "Downtown Abbey: A New Era".
W ofercie dostępne też będą wyselekcjonowane filmy i seriale z kanałów Nickelodeon czy Showtime, wytwórni DreamWorks Animation i Sky Studios czy platform Paramount+ i Peacock. W każdym kraju oferta będzie się różnić.
Po rebrandingu HBO GO w HBO Max i starcie Disney+, SkyShowtime będzie trzecim globalnym serwisem streamingowym, który w ciągu ostatnich 12 miesięcy zadebiutuje w Polsce.
Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina.