Jako serwis www i aplikację mobilną, w sierpniu Netflix odwiedziło 12,73 mln polskich internautów, co zapewniło mu 42,92 proc. zasięgu. Każdy odwiedzający spędził na platformie 5 godzin, 48 minut i 11 sekund - pisze serwis Wirtualne Media.
Jeśli chodzi o dane dotyczące liczby odwiedzających, za Netfliksem znalazł się HBO Max (4,49 mln odwiedzających), a na trzecim miejscu jest Disney+ (3,8 mln). Każdy z nich użytkownicy oglądali średnio po od dwóch do trzech godzin z kawałkiem dziennie. Tu drugie miejsce za Netfliksem zajmuje TVP VOD z wynikiem 4 godziny, 11 minut i 43 sekundy (ma jednak tylko 2,215 mln odwiedzających w sierpniu).
W Mediapanelu podawana jest liczba użytkowników, czyli wszystkich internautów, którzy przynajmniej raz w ciągu miesiąca odwiedzili platformę. Nie jest to równoznaczne z liczbą subskrybentów.
Więcej ciekawych treści znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
Najwięcej internautów odwiedzających platformę zyskał w zeszłym miesiącu Viaplay, który zaczął pokazywać ligę angielską i kolejny sezon ligi niemieckiej. Ponad 90-procentowy wzrost (o 1,06 mln użytkowników do 2,2 mln) nie zgrał się jednak ze szczególnie długim korzystaniem z serwisu. To tylko średnio 32 minut i 30 sekund (spadek o ponad 50 minut w porównaniu do lipca).
Netflix to jeden z największych na świecie serwisów streamingowych, z którego według najnowszych danych udostępnianych przez firmę korzysta 221 mln opłacających abonament użytkowników w ponad 190 krajach.
Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina