Nagradzany twórca i showrunner Darren Star ("Beverly Hills 90210", "Seks w wielkim mieście") wraca z trzecim sezonem nominowanego do nagrody Emmy serialu "Emily w Paryżu". Producentka i aktorka Lily Collins znowu wciela się w Emily Cooper, a razem z tą postacią w trzecim sezonie produkcji Netfliksa na ekran powracają Philippine Leroy-Beaulieu, Lucas Bravo, Ashley Park, Camille Razat, Samuel Arnold, Bruno Gouery, William Abadie i Lucien Laviscount.
Znamy już ogólny zarys fabuły nowych odcinków. Rok po przeprowadzce z Chicago do Paryża i rozpoczęciu wymarzonej pracy Emily znajduje się na rozdrożu w każdej sferze życia. Alfie (Lucien Laviscount) oznajmia kobiecie, że musi wracać do Londynu, a ona sama dostała propozycję stałej pracy agencji należącej do Sylvie (Philippine Leroy-Beaulieu), co oznaczałoby pozostanie we Francji. W obliczu dwóch bardzo różnych ścieżek Emily będzie musiała zdecydować, kto zasługuje na jej lojalność - w życiu zawodowym i miłosnym - i co te decyzje oznaczają dla jej przyszłości we Francji. Jednocześnie nadal będzie przeżywać fascynujące przygody i doświadczać niesamowitych wrażeń, jakich dostarcza jej życie w Paryżu.
Więcej ciekawych treści znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
Na razie nie wiemy, jak dokładnie scenarzyści rozwiążą problem relacji Emily i Alfiego, ale ze zdjęć wynika, że bohaterka zostanie w Paryżu, a Laviscount jest na liście stałych członków obsady sezonu trzeciego, co oznacza, że Alfie nawet jeśli zmieni adres, nie zniknie z horyzontu. Jest też szansa, że do serialowego Paryża wróci Kate Walsh jako Madeline Wheeler.
Producentami serialu "Emily w Paryżu" są firmy MTV Entertainment Studios, Darren Star Productions i Jax Media. W tytułową rolę wciela się Lily Collins, córka Philla Collinsa z drugiego małżeństwa muzyka. Aktorka debiutowała w serialu BBC ''Growing Pains'' w wieku zaledwie dwóch lat i ma na swoim koncie kilkanaście ról filmowych i telewizyjnych. Za rolę w komediodramacie ''Zasady nie obowiązują'' nominowana była m.in. do Złotego Globu. W serialu Netfliksa wciela się w amerykańską specjalistkę do spraw marketingu, która, całkiem niespodziewanie dla samej siebie, dostaje wymarzoną posadę w Paryżu i staje się odpowiedzialna za opracowanie strategii w mediach społecznościowych w luksusowej francuskiej agencji marketingowej.