Szósta edycja "The Voice Kids" trwa, najmłodsi posiadacze wielkich talentów wkrótce zmierzą się w tzw. bitwach. Program to nie tylko okazja do podziwiania głosów obecnych na scenie dzieciaków, ale również poznania nieco innej strony gwiazd zasiadających w jury. W trwającej edycji na czerwonych krzesłach zasiada Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron oraz Cleo.
W przerwach między występami podczas castingów jury rozmawia o często niespodziewanych rzeczach. Cleo podzieliła się ostatnio z publicznością swoją szkolną traumą. Okazało się, że wokalistka zapamiętała z tego czasu najgorzej lekcje biologii w liceum. Cleo przyznała, że stanęła wtedy przed zadaniem pocięcia na kawałki ryby, co było dla niej okropnym przeżyciem.
To było straszne. Ja miałam normalnie przynieść rybę, taką ze sklepu. Dla mnie to była fujka. Musieliśmy wyjąć z niej każdą część. To było takie creepy - opowiadała na planie Cleo.
Tomson przyznał, że brzmi to dla niego jak wstęp do chirurgii, a reszta jurorów nie mogła powstrzymać grymasów na twarzy. Cleo kontynuowała opowieść. Wyjaśniła, że najgorsze było to, co zrobił jej kolega z klasy. "Klasowy świrek", jak nazwała artystka rówieśnika, miał przynieść na zajęcia żywego karpia. Nauczycielka biologii zaprotestowała, pytając, w jaki sposób chłopak chce go teraz pociąć. Niestety licealista nie miał z tym żadnego problemu i zaczął uderzać rybą o stół. Znęcanie się nad żywymi stworzeniami w ten sposób jest karygodne, co jurorka "The Voice Kids" podkreśliła na planie.
Reszta zasiadających gwiazd na czerwonych fotelach zaprotestowała przed kolejnymi opowieściami ze szkolnego życia Cleo. Wszyscy jednogłośnie uznali, że mają dość anegdot o rybach. A już 8 kwietnia w "The Voice Kids" rozpocznie się kolejny etap programu - tzw. bitwy. Jurorzy po kolei będą musieli wyłonić ze swojej drużyny najbardziej utalentowanych uczestników, którzy przejdą do finałów rywalizacji. W kolejnym odcinku Voice'a na scenie zawalczy drużyna Cleo podzielona na trójki. Wokalistka z każdej z nich wybieże jedną osobę, która przejdzie dalej.