TIDAL NUMEREM JEDEN WŚRÓD MUZYCZNYCH SERWISÓW PREMIUM

Warszawa, 22.01.2016 – Madonna, Rihanna, Daft Punk oraz Margaret i Dawid Podsiadło to gwiazdy, które będą promować TIDAL w PLAY. Na wczorajszej konferencji PLAY oprócz ogłoszenia gwiazd, które rozpoczęły współpracę z operatorem, podsumowano także pierwsze dwa miesiące TIDAL w PLAY.

Spotkanie odbyło się w Bazar Kocha przy ulicy Mokotowskiej 33 w Warszawie. Gościem specjalnym była Margaret, a muzyczną gwiazdą wieczoru był Antek Smykiewicz, jeden z najbardziej obiecujących polskich wokalistów. Podczas konferencji ogłoszono, że TIDAL dzięki współpracy z PLAY stał się numerem 1 serwisów streamingowych premium w Polsce. Aktualnie z promocji TIDAL w PLAY korzysta ponad 150 000 klientów, którzy spędzili 54 miliony minut na słuchaniu muzyki.

Materiały PartneraMateriały Partnera Materiały Partnera

 

Podczas konferencji poinformowano, że ze względu na olbrzymie zainteresowanie ofertą nielimitowanej muzyki za darmo w PLAY, sieć postanowiła przedłużyć promocję i ruszyć z kampanią promującą TIDAL w PLAY. Ponadto zaprezentowano też gwiazdy, które wezmą udział we wspomnianej kampanii: w spotach telewizyjnych wystąpi Dawid Podsiadło oraz Margaret, a w reklamie outdoorowej gwiazdy z muzycznego topu - Rihanna, Madonna oraz Daft Punk.

Materiały PartneraMateriały Partnera Materiały Partnera

Na konferencji zaprezentowano także statystyki o u użytkownikach TIDAL w Play – ponad 20% ludzi słucha więcej niż 230 utworów miesięcznie, a prawie połowa użytkowników to ludzie poniżej 38 roku życia. Po godzinie 21 użytkownicy najchętniej relaksują się przy gatunku jazz oraz muzyce klasycznej. W grupie wiekowej 18-27 dominuje hip-hop – 18% użytkowników słucha tylko tego rodzaju muzyki, rzadko sięgając po inne gatunki. Klienci TIDAL w PLAY to aż w 17% użytkownicy iPhonów, a 70% klientów regularnie korzysta z aplikacji.

 

Muzyka Przeszła do PLAY

Materiały PartneraMateriały Partnera Materiały Partnera

W ramach promocji „Muzyka przeszła do PLAY” od 05.11.2015 r. wszyscy abonenci oraz klienci ofert MIX sieci PLAY otrzymują nielimitowaną muzykę za darmo dzięki usłudze TIDAL Premium. Oznacza to możliwość cieszenia się 40 milionami utworów na 3 urządzeniach w dowolnym miejscu i czasie, klient ma dostęp do wszystkich funkcji TIDAL Premium i słucha muzyki bez ograniczeń również w trybie offline. PLAY to najczęściej wybierana sieć w Polsce.

O TIDALU

Materiały PartneraMateriały Partnera Materiały Partnera


TIDAL to innowacyjna platforma muzyczno-rozrywkowa do odtwarzania oraz odkrywania muzyki artystów z całego świata, pozwalająca na dostęp do unikalnej zawartości, a także na łączenie się i dzielnie się muzyką z artystami. TIDAL jest dostępny w 46 krajach z katalogiem ponad 40 milionów piosenek oraz ponad 100 000 materiałów wideo, a także ekskluzywnych treści w wysokiej jakości. Serwis oferuje muzykę w jakości HiFi, jak na płytach CD, filmy w jakości HD, wyselekcjonowane treści, a także unikalne doświadczenia dla użytkowników.