POPKultura Extra. Paweł Sasko: Praca nad "Cyberpunkiem 2077" jest jak produkowanie 20 filmów jednocześnie

Przy okazji premiery "Cyberpunka 2077" rozmawiamy z Pawłem Sasko, głównym projektantem zadań w grze, który wie o niej niemalże wszystko. Dowiecie się m.in., z jakiej biblioteki twórcy "CP" czerpali inspiracje, na czym polega rewolucyjność "Cyberpunka 2077" i jak się pracuje z Keanu Reevesem.

Jak mówi Paweł Sasko, jego zadaniem jako lead quest designera, czyli głównego projektanta zadań, jest kierowanie zespołem odpowiadającym za "rzeczy, które dzieją się na ekranie". - Razem z naszymi pisarzami i naszymi cinematic designerami - można powiedzieć, że filmowcami - odpowiadamy za to, żeby w grze, którą jest "Cyberpunk 2077", była intrygująca fabuła z ciekawymi postaciami; żeby sceny, które oglądamy w grze, były porywające; żeby postacie miały interesujące rzeczy do powiedzenia - mówi nam Sasko. Nasza rozmowa to niezbędna pigułka wiedzy na temat "Cyberpunka 2077" z punktu widzenia osoby, która może o tej produkcji powiedzieć chyba najwięcej. 

"Cyberpunk 2077" ukazał się 10 grudnia w wersji na PC, Xbox One, PlayStation 4 oraz Stadii. Wersje gry na Xbox One oraz PlayStation 4 będą działały także na Xbox Series X i PlayStation 5 dzięki wstecznej kompatybilności. W przyszłości ukaże się również darmowa aktualizacja, dzięki której Cyberpunk 2077 będzie mógł w pełni wykorzystać potencjał konsol nowej generacji.

Polecane dla Ciebie