Wspieramy kulturę! Dołącz do akcji #kulturalnastrefa

Epidemia koronawirusa trwa - z jej powodu zamknięte są kina, teatry, odwołane koncerty czy spotkania autorskie. W tym trudnym dla artystów czasie Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl zainicjowało akcję #Kulturalnastrefa - cykl działań online, dzięki którym słuchacze i czytelnicy będą mogli korzystać z kultury bez wychodzenia z domu.

Kryzys związany z koronawirusem to problem nie tylko zdrowotny, ale także gospodarczy, który dotyka wielu branż i pracowników, w tym ludzi kultury m.in. pisarzy i muzyków. Aby wesprzeć ich działalność Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl zainicjowało cykl działań pod hasłem #Kulturalnastrefa - spotkań w formie transmisji na żywo, głównie poprzez media społecznościowe.

Wspieramy kulturę! Dołącz do akcji #kulturalnastrefa

Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl pragnie wesprzeć działalność kulturalną, zachęcając odbiorców do słuchania muzyki i czytania książek bez konieczności wychodzenia z domu. Koncerty, możliwość wirtualnego spotkania z autorem czy odczyty fragmentów książek to tylko kilka przykładów z działań zaplanowanych na najbliższe tygodnie.  

Akcja wystartuje we czwartek (19.03) o godzinie 17:30 na fanpage Agora Muzyka (https://www.facebook.com/agoramuzyka). Na początek przygotowaliśmy przedpremierowy pokaz teledysku do singla "Kłamiesz" w wykonaniu Renaty Przemyk i Vienia. Live poprowadzi Vienio, który z chęcią odpowie na pytania widzów. Oficjalna premiera teledysku na YT planowana jest w piątek o 12:00 (20.03) na kanale Agora Muzyka (https://www.youtube.com/user/KulturalnaStrefa). Singiel pochodzi z płyty "Renata Przemyk i Mężczyźni" - premiera 8 maja. Płyta wydawana jest nakładem Wydawnictwa Agora.

Do inicjatywy dołączyły sklepy internetowe: kulturalnysklep.pl oraz publio.pl - już niebawem na obu stronach znaleźć będzie można atrakcyjne rabaty na muzykę i książki wydawane przez Agorę.  Kod, który należy podać przy zakupie to: KULTURALNASTREFA. Ponadto akcja objęta jest patronatem rozgłośni: TOK FM, Rock Radio, Radio Złote Przeboje i Radio Pogoda.

Bądź z nami online, ale #zostańwdomu!