Netflix zachęca, żeby zostać w domu. Zamówił plakaty i billboardy ze spoilerami

Netflix przyłączył się do akcji zachęcającej wszystkich do pozostania w domach w obliczu pandemii koronawirusa. Serwis streamingowy obrał wyjątkową strategię - umieścił w miastach na plakatach i billboardach spoilery swoich najpopularniejszych programów.
Zobacz wideo

Za realizacją kampanii stoją studenci z Miami Ad School Europe w Hamburgu. Młodzi marketingowcy połączyli siły z Netfliksem, by zatrzymać ludzi w domach - trzeba przyznać, że mają rozmach.

Zobacz też: Gazeta.pl apeluje: #zostajemywdomu. Nasza playlista poprawi wam humor, cokolwiek robicie >>

"Jeśli wirus nie powstrzymuje cię przed wychodzeniem z domu, zrobią to spoilery"

W filmiku zamieszczonym na YouTube widzimy komunikat, że pomimo pandemii COVID-19 "są tacy, którym wydaje się, że wychodzenie z domu nadal jest w porządku". Jak mówią twórcy kampanii, musieli się uciec do radykalnych środków. Postanowili umieścić na plakatach i billboardach w dużych miastach - w miejscach, gdzie zazwyczaj gromadzą się ludzie - spoilery najpopularniejszych programów na Netfliksie. 

Są zatem spoilery ze "Stranger Things", z bijącego rekordy reality show "Love is Blind", a także z seriali "Dom z papieru" czy "The Kingdom". Mało tego - na stacjach metra czy przystankach pojawiły się plakaty z hasłem "Spoiler alert: w miejscach publicznych możecie natknąć się na spoilery waszych ulubionych programów". Krótki filmik zamyka przesłanie:

Jeśli wirus nie powstrzymuje cię przed wychodzeniem z domu, zrobią to spoilery.
 
Więcej o: