reklama

Więcej o:

reklama

  • Więcej na reklamę

    rynkowa wzrosną nakłady reklamowe w internecie i reklamie zewnętrznej. Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2007 r. wyniosła niemal 6,6 mld zł. Według szacunków Starlinka oznacza to, że wydatki reklamodawców w mediach wzrosły w zeszłym roku o blisko 16,2 proc. Najwyższą dynamikę, w porównaniu z rokiem

  • Czy alkohol potrzebuje reklamy?

    (czy pod tym pojęciem kryje się prawda, że im więcej w człowieku alkoholu, tym mniej w nim kultury?), ale w porządku, nie demonizujmy. Ludzie piją alkohol i nie prowadzi to od razu do jakichś tragedii (choć że on szkodzi - jest oczywiste). Tylko, czy uważacie, że aby go pili konieczna jest reklama? Czy nie wystarczy

  • Czy reklamy obrażają kobiety?

    Czy reklamy pokazują kobietę w złym świetle jako osobę mało zaradną i mało ambitną, dla której najważniejszym celem jest nie mieć zmarszczek, a największym wyzwaniem - wywabić plamę ze skarpetek? Czy traktują kobiece ciało zbyt przedmiotowo? A może to wizerunek mężczyzny w reklamach jest krzywdzący

  • Dlaczego Polacy nie lubią reklam?

    boleśnie takiego spotu w przerwie romantycznego filmu, nie daj Boże puszczonego jeszcze w porze kolacji? Cóż, środki na rozmaite ludzkie dolegliwości istnieją i mogą domagać się zauważenia przez ogół, ale czy trzeba je sprzedawać w tak bezpośredni sposób? Czy można się dziwić, że reklamy wkurzają Polaków

  • Rynek reklamy ma się dobrze

    przychody reklamowe ogółem mają wzrosnąć o 10,2 proc., w przyszłym - o 7,1 proc. Zdaniem ekspertów z CR Media rynek korzysta przede wszystkim na ożywieniu gospodarczym, ale też odcina kupony po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. "W połączeniu z wyjątkowo niskimi cenami reklamy, jak na warunki

  • Reklama z "foczkami" nie dyskryminuje

    Billboard jest reklamą lubelskiego basenu. Przedstawia stojącą w wodzie kobietę w kostiumie kąpielowym, obok niej znajduje się narysowana foka, wszystko zaś jest opatrzone hasłem "pływaj z foczkami". Skargę na ten plakat złożył jeden z odbiorców. Argumentował, że słowo foczka w młodzieżowym slangu

  • "Głupia kobieto" to reklama obraźliwa

    Chodzi o reklamówkę firmy Euro-net, którą we wrześniu nadawał III Program Polskiego Radia. Jednemu ze słuchaczy się nie spodobała. Poskarżył się Komisji Etyki, która działa przy Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Związek tworzą i firmy produkujące reklamy, i reklamujący się producenci

  • Odbiorcy zmęczeni reklamami

    Ulubiony serial bez reklam? W Polsce to brzmi jak bajka, ale amerykańscy reklamodawcy już zaczynają eksperymentować. Nie oznacza to, że w trakcie takiego serialu do widza nie dociera przekaz komercyjny. Wręcz przeciwnie - produkty i usługi pojawiają się na ekranie. W ciągu ostatnich kilku miesięcy

  • Drugie życie reklamy

    Dyskusja między stacjami telewizyjnymi a reklamodawcami trwa od niemal siedmiu lat, kiedy na rynku pojawiło się TiVo, pionier nagrywarek z twardym dyskiem umożliwiających przewijanie reklam (wystarczy nacisnąć guzik na pilocie, by nagrany program przewinąć do przodu o 30 sekund). Dziś firmy płacą