reklama
-
TVP Info wypuściło nowy spot reklamowy. Internauci nie mają litości. "Tak na pamiątkę zrobiliście?"
Do sieci trafił właśnie nowy spot, promujący programy publicystyczne TVP Info. Wystąpili w nim m.in. Michał Rachoń oraz bracia Karnowscy, lecz to nieobecność Magdaleny Ogórek wywołała największe zamieszanie wśród internautów. Pod reklamą zaroiło się od komentarzy.
-
Danuta Holecka w reklamie "Wiadomości" wygląda jak nie ona. Grafik przeszedł samego siebie
Danuta Holecka jest jedną z głównych twarzy "Wiadomości" TVP1 od czasu, gdy na Woronicza dotarła tzw. dobra zmiana. W ostatnim czasie media narodowe postanowiły rozpocząć kampanię reklamową dziennika telewizyjnego, w której również bierze udział Holecka. Jednakże internauci wskazują, że nie przypomina ona tam samej siebie.
-
Darmowa reklama "Zielonej granicy". Wiemy, ile twórcy "oszczędzili" na reklamie
W ciągu pierwszych 25 dni września w mediach pojawiło się ponad 17,5 tys. publikacji dotyczących filmu Agnieszki Holland "Zielona granica" - informuje Instytut Monitorowania Mediów. To zasięg reklamowy warty miliony złotych.
-
Madonna za tę reklamę dostała fortunę. Zdjęto ją z anteny tuż po emisji. Teraz jest dostępna w sieci
Pod koniec lat 80. Madonna wystąpiła w reklamie Pepsi, wywołując niemałe kontrowersje. Środowiska katolickie wzywały do bojkotu jej muzyki oraz napojów koncernu, dlatego ostatecznie spot zdjęto z anteny. Teraz gwiazda odniosła się do skandalu sprzed ponad trzech dekad, publikując wymowny wpis na Instagramie.
-
Jest cennik reklam wyborczych TVP, a kwoty sięgają zenitu. Konkurencja daleko w tyle
Tegoroczne wybory parlamentarne zbliżają się wielkimi krokami. Kampania wyborcza rozpoczęła się na dobre, a wkrótce stacje telewizyjne rozpoczną emitowanie płatnych spotów. Biuro Reklamy TVP opublikowało właśnie cenniki płatnych spotów wyborczych i referendalnych. Stawki są o wiele większe niż w biurach reklam konkurencyjnych nadawców.
-
Wpadka TVN podczas transmisji skoków narciarskich. W sieci zawrzało. "Zarabiać trzeba"
Kibice skoków narciarskich mogą odczuwać pewien niesmak po ostatnim konkursie w Lillehammer. Nie chodzi jednak o formę polskich zawodników, a o wpadkę, do której doszło podczas transmisji. TVN zamiast próby jednego ze skoczków pokazał 30-sekundowy blok reklam.
-
Najlepiej płatna rola Kondrata zaskakuje. Dzięki niej mógł rzucić aktorstwo. "Nie wstydzę się"
W jednym z wywiadów Marek Kondrat przyznał, gdzie mógł liczyć na najwyższe zarobki. Choć wielu mogłoby podejść do sprawy krytycznie, aktor przyznaje, że całą sprawę uznaje za fenomen branży filmowej i "nie wstydzi się" podjętej decyzji. To dzięki niej mógł poświęcić się winiarstwu i zrezygnować z aktorstwa.
-
Maryla Rodowicz w kusym szlafroku uwodzi wampira. Tej reklamy nie da się zapomnieć
Nie od dziś wiadomo, że największe gwiazdy mają możliwość podejmowania intratnych współprac z wieloma różnymi markami. Tym sposobem Maryla Rodowicz wystąpiła przed laty w telewizyjnej reklamie Pewexu, odziana jedynie w koronkowy szlafrok.
-
Stachursky śpiewa z boysbandem TikTokerów i wyskakuje ze słoika. Będzie hit jak z reklamą Ibisza?
W polskiej branży muzycznej są artyści, którzy próbowali swoich sił w skrajnych gatunkach muzycznych. Jednym z nich niewątpliwie jest Jacek Stachursky, który śpiewał już zarówno rockowe aranżacje, jak i produkował kompozycje klubowe. Teraz na fali nostalgii stanął na czele boysbandu i wykonał polskojęzyczną wersję przeboju Backstreet Boys na potrzeby jednej z kampanii reklamowych. Towarzyszyli mu influencerzy.
-
Zarobki polskich gwiazd na reklamach to setki tysięcy zł. Kondratowi najwięcej w życiu zapłacił bank
Obecność gwiazd z branży filmowej czy muzycznej w reklamie nie gwarantuje sukcesu produktu, ale z pewnością zwraca na niego uwagę. Światowi aktorzy za udział w kampaniach otrzymują niezwykle wysokie kwoty, ale podobny trend można zaobserwować również w Polsce. Ile na reklamach zarobili polscy przedstawiciele zawodów arystycznych?
-
Byli najbarwniejszą parą PRL. Związek zniszczyły zazdrość i choroba
-
"Fakty" TVN pokazały swoim widzom, co mówi o nich TVP. "Pokazują coś takiego za 3 mld zł rocznie"
-
Przepis na prawdziwą magię? Sprawdź, czy go znasz! [MATERIAŁ PROMOCYJNY]MATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Tak zaczynała karierę minister kultury. Dominika Chorosińska paradowała w bikini
-
Historyk o "Napoleonie" Scotta: Nie wiem, jak można było to tak spaprać
- Podołasz naszemu QUIZOWI o andrzejkach? Nie tak łatwo zdobyć komplet!
- Dzisiejszy cośrodowy QUIZ wiedzy jest tak trudny, że wynik 7/10 będzie sukcesem!
- Radomir Wit jest korespondentem sejmowym TVN24. "Z przedstawicielami mediów rządowych nie rozmawiam"
- Jeden rzut oka na te zdjęcia i już wiesz. Jeden z tych psów wraca z tobą do domu
- Małgorzata Potocka szczerze o swojej chorobie. "Czołgałam się na czworaka do toalety"
-
Zbliża się sylwester, więc "odmrozili" Marylę Rodowicz. Nagranie jest hitem sieci
Maryla Rodowicz wśród młodszych jest znana głównie ze swoich występów na koncertach sylwestrowych. Od wielu lat w internecie krąży żart o "odmrażaniu" artystki. Nieraz sama przyznawała, że nie ma problemu z memami na ten temat. W tym roku postanowiła wszystkich zaskoczyć i wystąpiła w reklamie Żabki, gdzie została... odmrożona!
-
Za pieniądze z reklamy kupiła sobie mieszkanie. Potem zbierała butelki, aby mieć za co żyć
Anna Patrycy do dziś uznawana jest przez wiele osób za kobietę, która jako pierwsza złamała temat tabu, jakim były podpaski. Reklama "z pewną taką nieśmiałością" zyskała ogromną popularność. Czym dziś zajmuje się modelka znana ze spotu?
-
Wyniki oglądalności w grupie wiekowej 16-49? Polsat zmienia na 16-59, TVP chce iść jeszcze dalej
Jak nieoficjalnie ustalił serwis Wirtualne Media, od początku przyszłego roku biuro reklamy Telewizji Polskiej zacznie uwzględniać także widzów między 7. a 15. oraz 60. a 74. rokiem życia. To kolejna tego typu informacja w ostatnich dniach - Polsat także zapowiedział zmiany, ale TVP przebiło tę stację.
-
W przerwie reklamowej zrobisz już nie tylko herbatę? Może być więcej niż 12 minut spotów na godzinę
Z początkiem listopada został zniesiony ustawowy limit 12 minut reklamy w godzinie, obowiązujący w stacjach telewizyjnych i radiowych. Co to oznacza dla widzów?
-
Spot z Brucem Willisem, ale bez Bruce'a Willisa. W rosyjskiej reklamie zastosowano technologię deepfake
Bruce Willis pojawił się w reklamie rosyjskiego operatora komórkowego, ale nie osobiście - jego twarz wygenerowano za pomocą technologii deepfake. Posłużyło do tego kilkadziesiąt tysięcy zdjęć i fragmentów filmów z udziałem aktora.
-
Disney zablokuje reklamy serwisu Netflix, przed startem własnego serwisu streamingowego
Z nieoficjalnych informacji wynika, że koncern Disney nie będzie emitował w należących do niego stacjach telewizyjnych reklam promujących serwis Netflix. Powodem tej decyzji ma być uruchomienie platformy VOD Disney+, która ma być dostępna już w listopadzie tego roku.
-
Brat Brada Pitta odtwarza zakończenie "Siedem" w naprawdę dziwnej reklamie
Doug Pitt jest bratem Brada Pitta. Biznesmen, inwestor i filantrop talentu aktorskiego może trochę pozazdrościć bratu, ale nie przeszkodziło mu to w zagraniu w reklamie piwa, nawiązującej do scenariusza jednego z popularniejszych filmów połowy lat 90. ubiegłego wieku.
-
Widzowie Polsatu przekonali się wczoraj, że nie wiedzieli, co znaczy NAPRAWDĘ wkurzająca reklama
Chyba jeszcze nigdy reklamy na Polsacie nie zdenerwowały widzów tak, jak wczoraj wieczorem. I wcale nie chodziło o ich długość.