reklama
-
Wyniki oglądalności w grupie wiekowej 16-49? Polsat zmienia na 16-59, TVP chce iść jeszcze dalej
Jak nieoficjalnie ustalił serwis Wirtualne Media, od początku przyszłego roku biuro reklamy Telewizji Polskiej zacznie uwzględniać także widzów między 7. a 15. oraz 60. a 74. rokiem życia. To kolejna tego typu informacja w ostatnich dniach - Polsat także zapowiedział zmiany, ale TVP przebiło tę stację.
-
W przerwie reklamowej zrobisz już nie tylko herbatę? Może być więcej niż 12 minut spotów na godzinę
Z początkiem listopada został zniesiony ustawowy limit 12 minut reklamy w godzinie, obowiązujący w stacjach telewizyjnych i radiowych. Co to oznacza dla widzów?
-
Spot z Brucem Willisem, ale bez Bruce'a Willisa. W rosyjskiej reklamie zastosowano technologię deepfake
Bruce Willis pojawił się w reklamie rosyjskiego operatora komórkowego, ale nie osobiście - jego twarz wygenerowano za pomocą technologii deepfake. Posłużyło do tego kilkadziesiąt tysięcy zdjęć i fragmentów filmów z udziałem aktora.
-
Disney zablokuje reklamy serwisu Netflix, przed startem własnego serwisu streamingowego
Z nieoficjalnych informacji wynika, że koncern Disney nie będzie emitował w należących do niego stacjach telewizyjnych reklam promujących serwis Netflix. Powodem tej decyzji ma być uruchomienie platformy VOD Disney+, która ma być dostępna już w listopadzie tego roku.
-
Brat Brada Pitta odtwarza zakończenie "Siedem" w naprawdę dziwnej reklamie
Doug Pitt jest bratem Brada Pitta. Biznesmen, inwestor i filantrop talentu aktorskiego może trochę pozazdrościć bratu, ale nie przeszkodziło mu to w zagraniu w reklamie piwa, nawiązującej do scenariusza jednego z popularniejszych filmów połowy lat 90. ubiegłego wieku.
-
Widzowie Polsatu przekonali się wczoraj, że nie wiedzieli, co znaczy NAPRAWDĘ wkurzająca reklama
Chyba jeszcze nigdy reklamy na Polsacie nie zdenerwowały widzów tak, jak wczoraj wieczorem. I wcale nie chodziło o ich długość.