reklamy
-
Wampir z ziemniaka i słodka wiedźma. Halloweenowe motywy królują nie tylko w filmach i serialach
Popularność Halloween rośnie w Polsce z każdym rokiem. Ale święto to nie jest już tylko wydarzeniem imprezowym i popkulturowym. Korzystają z tego również reklamodawcy, którzy nierzadko dają się ponieść wyobraźni, nawiązując do znanych motywów. Oto kilka kreatywnych przykładów.
-
Netflix wprowadził reklamy, ale pojawiły się problemy. Teraz zwraca pieniądze
Netflix wprowadził zapowiadaną od jakiegoś czasu opcję subskrypcji z reklamami. Na razie ten pakiet dostępny jest tylko w wybranych państwach, ale już zdążył przysporzyć platformie sporo kłopotów.
-
Netflix z reklamami jeszcze w 2022 roku. Dzięki temu abonament będzie tańszy
Netflix wprowadzi reklamy do swoich usług. Dzięki temu część abonentów otrzyma możliwość posiadania tańszej usługi w sytuacji, gdy zgodzą się na oglądanie reklam.
-
Netflix wprowadzi reklamy jeszcze w 2022 roku? Wyciekła wewnętrzna notatka
Netflix, po latach publicznego zarzekania się, że reklamy nigdy nie będą widoczne na platformie streamingowej, zamierza je wprowadzić - wiadomości o tym pojawiały się w mediach już kilka razy w ostatnich tygodniach. Z ustaleń "New York Times" wynika jednak, że proces ich wprowadzenia zostanie przyspieszony. Mogą pojawić się w serwisie jeszcze w 2022 roku. W tym samym czasie platforma rozprawi się też z osobami, które współdzielą konto.