• Msza święta online na żywo - gdzie obejrzeć mszę 20 września?
  • "Zachowuj się normalnie, to nie Parada Równości". Opowiadanie Sylwii Chutnik łamie serce

    "Zachowuj się normalnie, to nie Parada Równości". Opowiadanie Sylwii Chutnik łamie serce

    Amnesty International Polska obchodzi w 2020 roku 30-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu przygotowuje projekt "Wierzymy w wolność", w którym publikuje historie o prawach człowieka, które napisali specjalnie: Sylwia Chutnik, Martyna Bunda, Remigiusz Grzela, Inga Iwasiów, Wojciech Kuczok, Michał Olszewski, Wojciech Tochman oraz Ludwika Włodek. Publikujemy opowiadanie Sylwii Chutnik, którego bohaterką jest młoda osoba LGBTI.

    Materiał partnera
  • Emmy 2020. Te seriale komediowe biją się o miano najlepszego. Amerykanów rozbawiły do łez
  • "Matrix 4". Keanu Reeves ujawnia kilka szczegółów o fabule filmu. "Żadnych powrotów do przeszłości"
  • Brodka i Julia Wieniawa uwspółcześniają lektury. Leśmian i Mickiewicz w zupełnie nowej odsłonie

    Brodka i Julia Wieniawa uwspółcześniają lektury. Leśmian i Mickiewicz w zupełnie nowej odsłonie

    Gdzie i jak tworzyliby klasycy polskiej literatury, gdyby żyli współcześnie? Czy Maria Pawlikowska-Jasnorzewska głosiłaby idee feministyczne, a Bolesław Leśmian bawił się słowem na Tik-Toku? Czy Adam Mickiewicz pisałby teksty do alternatywnych ballad, by udostępniać je na platformie audio? W drugim sezonie podcastów Allegro Lektury 2.0 aż pięć muzycznych gwiazd: Brodka, Julia Wieniawa, Natalia Szroeder, Smolasty i Miuosh udowadnia, że przekaz drzemiący w twórczości mistrzów wcale nie traci na aktualności.

    inf. prasowa, opracowała Maja Piskadło
  • HBO GO. Tych tytułów już nie obejrzymy - serwis usuwa prawie 60 produkcji
  • "25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy". W życiu nie wyszłam z sali tak roztrzęsiona i wściekła [RECENZJA]

    "25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy". W życiu nie wyszłam z sali tak roztrzęsiona i wściekła [RECENZJA]

    "25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy" to produkcja, którą trudno oglądać bez emocji. Świadomość, że to wszystko wydarzyło się naprawdę, jest brutalnie przytłaczająca. Obserwowanie kolejnych etapów koszmaru, przez który Komenda przeszedł, było niemal nieznośne, dlatego też z sali kinowej wyszłam sfrustrowana i wściekła. Tomaszowi Komendzie zwyczajnie należał się dobry film i taki też od Jana Holoubka i jego ekipy dostał.

    Justyna Bryczkowska