ANIA KRUK jest marką, która nie boi się wykorzystywać swoich zasięgów do mówienia o tematach społecznych. Nowa kampania BEYOND LABELS poświęcona jest wykluczeniom zawodowym, a jej przesłaniem jest, żeby każdy miał prawo do realizowania swoich pasji i ambicji zawodowych.
Fot. Klaudia Kocielska
Kampania powstała przy współpracy z marką OLX Praca, która zna rynek pracy od podszewki i jest ekspertem w działaniach wspierających zarówno pracowników, jak i pracodawców. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i angażowaniu się w potrzeby obu stron marka analizuje rynek, który pomimo wielu wyzwań, zmienia się w kierunku bardziej otwartego miejsca dla wszystkich pracowników.
Fot. Klaudia Kocielska
W ramach kampanii BEYOND LABELS powstały felietony, napisane przez ekspertów z takich dziedzin jak HR, historia czy psychologia. Teksty przybliżają tematykę związaną z różnorodnością, wiekiem i oceną aparycji w miejscu pracy. To ważna i praktyczna wiedza, która pozwala zrozumieć problematykę wykluczenia zawodowego — felietony można przeczytać na blogu ANIA KRUK:
Dzięki tym wpisom marki ANIA KRUK i OLX Praca realizują wspólny cel, jakim jest wskazanie kierunku, w jakim powinien rozwijać się rynek pracy, by doceniać różnorodność i by było w nim miejsce dla każdego.
visual concept: Paula Mosiek (ANIA KRUK Jewellery)
photo: Klaudia Kocielska (ANIA KRUK Jewellery)
contents: Julia Polkowska (ANIA KRUK Jewellery)
photo assistant: Patryk Królikowski (ANIA KRUK Jewellery)
video: Mome.pl
video link: https://youtu.be/momEslC9t2E
scenography: AKE ZORN
stylist: Marina Ślusarczyk
makeup: Krzysztof Szambelan
Materiał promocyjny PR marki Ania Kruk